| کد خبر: 170007 |

◄ رفع دغدغه‌های رانندگان الزامی است

دغدغه رانندگان در رابطه با تامین قطعات رفع شود.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان بر ضرورت تامین قطعات و لاستیک خودروهای حمل بار و رفع دغدغه رانندگان در این زمینه تاکید کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان،‌ مهدی خضری در همایش هم‌اندیشی و هماهنگی تشکل‌های حمل‌ونقل کالای اصفهان گفت:‌ استان اصفهان با 460 شرکت فعال در حمل‌ونقل کالا و 35 هزار ناوگان در این حوزه رتبه اول درزمینه حمل‌ونقل جاده‌ای کشور را دارد.

وی با اشاره به مشکلات رانندگان اصفهانی و مطالبات آن‌ها در دو سطح ملی و استانی افزود: حل مشکلات و تحقق مطالبات در حوزه استان اصفهان با همکاری مسئولان در حال انجام است، خواسته‌های ملی رانندگان نیز در دستور کار سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور قرار دارد اگرچه بعضی از این مطالبات صرفا به حوزه وزارت راه و شهرسازی بازنمی‌گردد و همه ارگان‌ها، وزارتخانه‌ها و مجلس باید برای حل آن تلاش کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل اصفهان، عنوان کرد: بنابر اعلام ریاست سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور، اگر وزارت صنعت، معدن و تجارت و ادارات‌کل آن‌ها در استان‌ها در تامین قطعات و لاستیک موردنیاز رانندگان همکاری‌های لازم را نداشته باشند سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این آمادگی را دارد که خود وارد این موضوع شده و لاستیک و قطعات موردنیاز رانندگان را تامین کند تا از افزایش قیمت این کالاها جلوگیری شود.

وی ارتباط نزدیک معاونان با رانندگان در شهرستان‌های مختلف را اقدامی مثبت در راستای حل مشکلات رانندگان دانست.

خضری با اشاره به آغاز به کار پایانه جدید حمل‌ونقل بار شهرستان مبارکه مطرح کرد:‌ شهرستان مبارکه جزو شهرستان‌هایی است که در طول سال 9 میلیون تن کالا جابه‌جا می‌کند.

مدیرکل اداره راهداری و حمل‌ونقل استان اصفهان با اشاره به همراهی شایسته رانندگان اصفهانی در اتفاقات ماه‌های گذشته خاطرنشان کرد: تلاش رانندگان برای حل ریشه‌ای مشکلات و عدم ایجاد وقفه در تولید استان اصفهان قابل‌ستایش و تقدیر است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.