| کد خبر: 169785 |

◄ توزیع لاستیک ناوگان حمل و نقل جاده‌ای با نرخ مصوب دولتی

لاستیک موردنیاز ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای این استان از هفته آینده با نرخ مصوب دولتی در مراکز پیش‌بینی‌شده توزیع می‌شود.

تین نیوز

مدیرکل راهداری استان زنجان گفت: لاستیک موردنیاز ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان از هفته آینده با نرخ مصوب دولتی در مراکز پیش‌بینی‌شده، توزیع می‌‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان، ایرج دست‌نشان دراین‌باره توضیح داد: به دنبال درخواست رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای برای حل مشکلات موجود درزمینه توزیع لاستیک ازجمله گران شدن بی‌ضابطه و دلالی و کاهش توزیع باهدف گران شدن تایر، مقرر شد، لاستیک‌های موردنیاز خودروهای حمل بار و مسافر ازاین‌پس با صدور حواله از انجمن‌‌های صنفی رانندگان و توسط نمایندگان فروش عرضه شود.

 وی تصریح کرد: مالکان ناوگان باری و مسافری استان می‌‌توانند با دریافت حواله از طریق تشکل‌های صنفی و با نظارت اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان به نمایندگی‌های شرکت‌های تولیدکننده لاستیک در سطح استان مراجعه و نیاز ناوگان خود را تامین کنند.

وی با اشاره به اینکه ۹ عامل فروش رسمی در استان مشخص‌شده، افزود: دریافت حواله براساس پیمایش و محل ثبت کارت هوشمند ناوگان خواهد بود و توزیع‌کنندگان و یا عاملان فروش حق فروش خارج از معرفی‌نامه را ندارند و در صورت مشاهده، تخلف آنان مصداق عرضه خارج از شبکه مجاز محسوب و با متخلفان برخورد قانونی می‌‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.