| کد خبر: 169628 |

◄ نقش حساس کرمان در ترانزیت جاده‌ای

در ایران سالانه 600 میلیون تن کالا از طریق جاده‌ها جابه‌جا می‌شود. عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه بابیان این مطلب گفت: به همین دلیل ایمنی و نگهداری راه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

تین نیوز

در ایران سالانه 600 میلیون تن کالا از طریق جاده‌ها جابه‌جا می‌شود. عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه بابیان این مطلب گفت: به همین دلیل ایمنی و نگهداری راه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، حسن‌نیا در آیین تکریم و معارفه مدیران کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان افزود: با نگاه ویژه دولت، برای نگهداری راه‌ها در وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای طی سال‌های گذشته اقدامات و تدابیر خوبی انجام‌شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: استان کرمان با داشتن 11 هزار کیلومتر از راه‌های کشور نقش حساسی را در ترانزیت، انتقال بار و مسافر جاده‌ای برعهده دارد که باید به لحاظ تخصیص اعتبارات نگاه جدیدی به زیرساخت‌های جاده‌ای این استان بشود.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: همچنین باید با حمایت نمایندگان در مجلس شورای اسلامی، استاندار کرمان و مدیران این استان روند کاهشی وضعیت تلفات در راهه‌ای این استان را ادامه داد.

براساس این گزارش، در خاتمه این مراسم از خدمات خداداد مقبلی به‌عنوان مدیرکل سابق راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان تقدیر شد و علی حاج‌سیدعلیخانی به‌عنوان مدیرکل جدید این اداره کل منصوب شد.

علی حاج‌سیدعلیخانی مدیرکل جدید راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان سوابق مدیرکلی راه ترابری و راه و شهرسازی و مدیرکلی مکانیک خاک استان کرمان را در کارنامه اجرایی خود دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.