| کد خبر: 169253 |

◄ اقدامات راهداری همدان برای سفرهای تابستانی

پیش از شروع سفرهای تابستانی در مکاتباتی پیگیر آخرین وضعیت و آماده‌باش انجمن‌های صنفی و ادارات راهداری شهرستان‌ها و همچنین دفاتر نمایندگی اداره کل بابت حضور در محل خدمت و استفاده از تمام توان و ناوگان حمل‌ونقل در جهت سفرهای تابستانی شدیم. محمد رودباری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان با اعلام این خبر گفت: دراین‌بین انجام طرح تشکیل تیم‌های مشترک اداره کل و پلیس در جهت کنترل و نظارت جاده‌ای و ایمنی سفر یکی دیگر از اقداماتی بود که در این مدت پیگیر بودیم.

تین نیوز

پیش از شروع سفرهای تابستانی در مکاتباتی پیگیر آخرین وضعیت و آماده‌باش انجمن‌های صنفی و ادارات راهداری شهرستان‌ها و همچنین دفاتر نمایندگی اداره کل بابت حضور در محل خدمت و استفاده از تمام توان و ناوگان حمل‌ونقل در جهت سفرهای تابستانی شدیم.

محمد رودباری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان با اعلام این خبر گفت: در این‌ بین انجام طرح تشکیل تیم‌های مشترک اداره کل و پلیس در جهت کنترل و نظارت جاده‌ای و ایمنی سفر یکی دیگر از اقداماتی بود که در این مدت پیگیر بودیم.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به تشکیل جلسه کارگروه ارتقاء سطح خدمات مسافرین استان و تأکید بر موارد فوق‌‌الذکر گفت: الزام به شرکت‌های مسافری در جهت برخورد شایسته با مسافران و ارائه خدمات قبل از سفر همچون بلیت مکانیزه، اطلاعات سفر، ابلاغ حقوق مسافرین و دیگر موارد و همچنین خدمات در حین سفر مثل توقف جهت انجام فرایض دینی و استراحت بین راه در کنار توزیع تغذیه و آب‌معدنی از دیگر مواردی بود که در این جلسات به‌دنبال تحقق آنها در سفرهای تابستانی بودیم.

او ادامه داد: آراستگی ظاهری متصدیان و رانندگان از دیگر موارد مدنظر ما درخصوص سفرهای تابستانی است که در این زمینه تیم‌های نظارتی با نمایندگان ادارات ذی‌ربط تشکیل شد تا با نظارت براین موارد از مجتمع‌های خدماتی و رفاهی، نمازخانه‌های بین‌راهی و پایانه‌های مسافری شاهد ارائه هرچه بهتر خدمات باشیم.

رودباری بابیان اینکه در سفرهای تابستانی از دیگر موارد نظارتی جهت سفرهایی امن و کم‌خطر ارتباط مستقیم مسافران با اداره کل و دیگر ادارات ذی‌ربط همچون پلیس‌راه است با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این خصوص گفت: جدا از بالا بردن کیفیت سفرهای تابستانی با اقدامات درنظر گرفته بحث ایمنی سفرها هم از دیگر موارد مهم در این زمینه است. در این زمینه به‌جز نظارت‌های جاده‌ای توسط دوربین‌های ثبت تخلف و دیگر موارد نظارتی در طول مسیرها موارد دیگری هم درنظر گرفته‌شده است.

او ادامه داد:  در همین خصوص ثبت شماره همراه مسافران در بلیت و صورت‌وضعیت صادره یکی از این موارد است که در انتهای سفر جهت نظرسنجی پیامکی بابت کیفیت سفر استفاده خواهد شد. نصب اتیکت سامانه ۱۱۰۱۲۰ هم از دیگر موارد است تا مسافران درخصوص هرگونه تخلف احتمالی در حین سفر در داخل اتوبوس بتوانند موارد را گزارش دهند. سامانه ۱۴۱ و سامانه شهراه از دیگر پل‌های ارتباطی مسافران با سازمان، پلیس‌راه و وزارت راه و شهرسازی است که در این زمینه درنظر گرفته‌شده‌اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.