| کد خبر: 169161 |

◄ اجرای طرح استانداردسازی تابلوها و علائم راههای استان گیلان

طرح استاندارسازی تابلوها و علائم راههای استان گیلان اجرایی می‌شود.

تین نیوز

در راستای استاندارسازی تابلوها و علائم جاده‌ای در سطح راه‌های استان گیلان، تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و استانداری گیلان منعقد شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، معاون راهداری این سازمان با اعلام این خبر افزود: براساس این تفاهم‌نامه تمامی محورهای بزرگراهی، جاده‌‌های اصلی و فرعی و همچنین جاده‌های آسفالته و شنی تمامی روستاها و آبادی‌های استان گیلان مشمول اجرای این طرح است.

حیدر مطاعی، افزود: برآورد تقریبی اعتبار اجرای کامل این طرح، معادل ۵۰۰ میلیارد ریال است که براساس تفاهم‌ انجام‌شده فی‌مابین سازمان و استانداری گیلان، طرح باید به‌صورت مشارکت طرفین، هرکدام به میزان سهم ۵۰ درصدی اعتبارات انجام شود.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، با اشاره به اینکه مقررشده است طرح ساماندهی و استانداردسازی تابلوها و علائم در سطح محورهای مواصلاتی استان گیلان تا پایان سال جاری تکمیل‌شده و به بهره‌برداری برسد افزود: براساس این طرح جانمایی، طراحی و نصب تابلوها و علایم بایستی به نحوی باشد که علاوه بر نصب کامل علایم ایمنی جاده‌ای، در نصب علایم اخباری دسترسی به کلیه شهرها، روستاها، آبادی‌ها و اماکن و نقاط مهم صرفاً از طریق تابلوها و علایم جاده‌ای با ذکر فواصل در مسافت‌های کوتاه برای مسافران و گردشگران به سهولت امکان‌پذیر گردد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.