| کد خبر: 168617 |

◄ انتصاب مدیر دفتر نگهداری راه‌های روستایی و فرعی

مدیر جدید دفتر نگهداری راه‌های روستایی و فرعی معرفی شد.

تین نیوز

در مراسمی با حضور معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و مسئولان و کارکنان دفتر نگهداری راه‌های روستایی سازمان، سرپرست این دفتر معرفی و از خدمات مدیر پیشین تقدیر شد.

به گزارش تین‌نیوز وبه نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، حیدر مطاعی معاون راهداری سازمان ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند حیدر نوروزی مدیرکل سابق دفتر نگهداری راه‌های روستایی و فرعی گفت: در حال حاضر بیش از 200 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی و شریانی در کشور وجود دارد که حدود 120 هزار کیلومتر آن، راه روستایی است. 

وی افزود: حوزه کاری راهداری و نگهداری از راه‌ها جزوحوزه‌های حائز اهمیت است که داشتن نظم و برنامه در انجام پروسه‌ها و فرآیندهای کاری این حوزه در تحقق اهداف تعیین‌شده و پیشبرد صحیح و مطلوب پروژه‌ها نقش مهمی دارد.

مطاعی با اشاره به اینکه نگهداری از راه‌های روستایی از یک سال گذشته به سازمان محول شده است گفت: اعتبارات لازم در خصوص اجرای پروژه‌های نگهداری راه‌های فرعی و به‌ویژه راه‌های روستایی آسفالته در سال‌های اخیر کاهش زیادی داشته است و امید می‌رود با رایزنی‌های لازم با مسئولان نهادهای استانی و به‌خصوص نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان‌ها بتوانیم در جهت افزایش سقف اعتبارات تخصصی مربوط به حوزه نگهداری راه‌های روستایی و استفاده از منابع اعتباری استانی گام‌های مؤثرتری برداشته شود.

معاون راهداری سازمان همچنین تاکید کرد: در انجام مکاتبات با واحدهای استانی به‌ویژه درزمینه ارسال دستورالعمل‌ها، دقت عمل لازم انجام شود و با رعایت اصل زمان‌بندی، کارشناسی لازم صورت گیرد و سپس در اختیار مسئولان و دست‌اندرکاران حوزه نگهداری راه‌های روستایی و فرعی در استان‌ها قرارگرفته و لازم‌الاجرا شود. 

مطاعی با اشاره به اینکه افرادی که در حوزه نگهداری راه‌های روستایی و فرعی چه در ستاد و چه در استان‌ها فعال هستند، با دقت نظر و دلسوزانه انجام فعالیت دارند افزود: همه ما در حوزه راهداری عضو یک تیم و کارگروه هستیم که هر فرد خود در جایگاه سازمانی خود نقش مهمی را ایفا می‌کند که چنانچه یکی یا بخشی از گروه به‌خوبی انجام خدمت نکند، کار به شکل دلخواه پیش نخواهد رفت.

در ادامه این مراسم محمد رودباری سرپرست دفتر نگهداری راه‌های روستایی و فرعی نیز طی سخنانی اهداف و روس برنامه‌های کاری در جهت اعتلای فعالیت‌های این حوزه تخصصی و ارتقای وضعیت راه‌های روستایی و فرعی سراسر کشور تشریح کرد و خواستار مشارکت و همراهی بیش‌ازپیش تمامی دست‌اندرکاران این بخش در ستاد و استان‌های سراسر کشور شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.