| کد خبر: 168614 |

◄ فرار 50درصدی بار در استان یزد

با وجود افزایش هشت درصدی نسبت بار و صدور بارنامه استان یزد در سال جاری، فرار بار در شهرستان‌ها تا 50 درصد نیز گزارش می‌شود.

تین نیوز

با وجود افزایش هشت درصدی نسبت بار و صدور بارنامه استان یزد در سال جاری، فرار بار در شهرستان‌ها تا 50 درصد نیز گزارش می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، بسعید برازنده‌مقدم، سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان، با اعلام این خبر گفت: امسال نسبت به دوماهه‌ی اول سال گذشته، در مجموع نسبت بار و صدور بارنامه، هشت درصد افزایش پیدا کرده است که البته در مسیر افزایش گام برداشته‌ایم اما آمار چندان مناسب نیست زیرا بر این باوریم که فرار بار در شهرستان‌ها بین 30 تا 40 درصد است که البته برخی آن را تا 50 درصد می‌دانند.

رازنده‌مقدم در نشست با معاونان و  روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان‌های استان یزد و روسای ادارات حمل و نقلی این اداره کل، اظهار کرد: روسای ادارات باید آمار بارنامه‌ها و تناژ حمل شده‌ی حوزه استحفاظی خود را در هر ماه داشته باشند و علل کاهش و افزایش آن را در بازه‌های زمانی مختلف مقایسه کنند تا نسبت به جایگاه شهرستان خود در زمینه حمل و نقل بار، آگاهی کامل داشته باشند و بتوانند نسبت به ارتقاء آن اقدام کنند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بیان کرد: باید کنترل دروازه‌ای و دقت نظر افزایش یابد تا کنترل بار داشته باشیم و برخی آمارها نشان می‌دهد که کنترل بارنامه، آمار دقیقی از حمل و نقل بار ارائه می‌دهد.

برازنده‌مقدم ادامه داد: در تلاش برای رفع مشکلات حوزه حمل و نقلی استان با ارائه آموزش‌های مورد نیاز در این حوزه هستیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.