| کد خبر: 168554 |

◄ ضرورت ایجاد مجتمع خدماتی رفاهی در راه‌های فرعی همدان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان بر ضرورت ایجاد مجتمع خدماتی رفاهی درراه‌های فرعی شبکه‌ای استان تأکید کرد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، گفت: همه جاده‌های اصلی و شریانی دارای مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی هستند و باید به سمت‌وسوی صدور مجوز درراه‌های فرعی شبکه‌ای حرکت کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، محمد رودباری افزود: در حال حاضر در جاده‌های اصلی استان نیازی به مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی نیست زیرا که به‌اندازه کافی مجوز صادرشده است.

رودباری بابیان اینکه ۲۷ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در این استان فعالیت می‌کنند، یادآور شد: شش مجتمع خدماتی رفاهی نیز در استان در حال ساخت است که تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرکل راهداری استان همدان با اشاره به صدور ۶۸ موافقت اصولی احداث مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در استان همدان اذعان کرد: این تعداد در حال گرفتن پروانه ساخت و اقدامات اولیه هستند.

این مسئول به تجهیزات این مجتمع‌ها اشاره و عنوان کرد: مجتمع‌های خدمات رفاهی جاده‌ای باید متناسب با نیاز و رعایت اصل رفاه مسافران احداث شود.

محمد رودباری بر نظارت و بازرسی مجتمع‌های خدماتی رفاهی در طول سال تأکید و تصریح کرد: کارگروهی در استان، بازدید از این مجتمع‌ها را در دستور کار خود قرار داده و در صورت تخلف، رسیدگی و اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به مزایای مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی در محورهای مواصلاتی ابراز کرد: آرامش راننده و مسافر، امنیت، وجود خدمات مناسب، استراحت مسافران و رسیدگی به مسائل فنی خودرو از مزایای احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی است.

رودباری اضافه کرد: احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی جاده‌ای یکی از سیاست‌های معاونت راهداری وزارت راه و شهرسازی است تا به‌واسطه افتتاح این مجتمع‌ها رانندگان وسایط نقلیه جاده‌ای و عموم مردم و مسافران از خدمات آن بهره‌مند شده و نیازهای اساسی خود را در جاده برطرف کنند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.