| کد خبر: 167619 |

◄ ثبت ۱۱۲میلیون تردد در محورهای مواصلاتی لرستان

در سال ۹۶ بیش از ۱۱۲ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی لرستان طبق اعلام معاون فنی و نظارت راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به ثبت رسیده است.

تین نیوز

در سال ۹۶ بیش از ۱۱۲ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی لرستان طبق اعلام معاون فنی و نظارت راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به ثبت رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان، عارف امرایی معاون فنی و نظارت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان گفت: دستگاه‌های ترددشمار موجود در راه‌های استان لرستان در سال ۹۶، تردد ۱۱۲میلیون و ۹۶۶هزار و ۳۸۷ وسیله نقلیه را ثبت کردند که نسبت به سال قبل از آن ۳۰.۳۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی افزود: سهم وسایل نقلیه سنگین از این میزان تردد ۲۵میلیون و ۳۹۸هزار و ۱۲۲ تردد بوده که نسبت به سال۹۵ با ۳۳.۷۹ درصد افزایش داشته است.

معاون فنی و نظارت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان با بیان اینکه سرعت متوسط تردد در محورهای استان ۷۶.۹ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است، اظهار کرد: سال ۹۵ سرعت متوسط ثبت شده در راه‌های استان ۸۱.۲ بوده است که در سال جاری به میزان ۵.۳۰ درصد کاهش یافته است.

وی بیشترین تردد را مربوط به محور سه‌راهی چالانچولان –دورود و کمترین تردد را متعلق به محور بیرانشهر- بروجرد عنوان کرد و گفت: از نظر ارتقاء سامانه‌های هوشمند نیز در سال ۹۶ تعداد دوربین‌های‌ کنترل سرعت فعال در راه‌های استان ۵۰درصد و تعداد ترددشمارها ۳.۳۳ درصد افزوده شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.