| کد خبر: 167483 |

◄ ایمن‌سازی مسیرهای منتهی به حرم مطهر

مسیرهای منتهی به حرم مطهر امام ایمن‌سازی شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران از ایمن‌سازی مسیرهای منتهی به حرم مطهر امام خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران، مجیدرضا نصراله‌نژاد به آغاز اقدامات ویژه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر بیست و نهمین مراسم ارتحال امام  اشاره و اظهار کرد: تمامی محورهای مواصلاتی و منتهی به حرم ایمن‌سازی ترافیکی شده است.

وی به اهمیت و نقش عمده ناوگان حمل‌ونقل عمومی بین‌شهری در برگزاری این مراسم و ارائه خدمات مناسب به زائران سراسر کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به این‌که همه سفرها به حرم مطهر امام  منتهی می‌شود ازاین‌رو باید مسیرهای بهینه امدادرسانی در محورهای منتهی به حرم مطهر بررسی و اعلام شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران بر اهمیت ترغیب شهروندان برای استفاده از حمل‌ونقل عمومی و اعلام آمادگی رانندگان اتوبوس‌ها برای خدمت‌رسانی تأکید و اظهار کرد: با توجه به تقارن این ایام و ماه مبارک رمضان، اغلب زائران از استان‌های هم‌جوار حضور پیدا می‌کنند که بالغ‌بر سه هزار اتوبوس جهت جابجایی مسافران تخصیص داده‌شده است که احتمال می‌رود به تعداد کمتری نیاز باشد.

نصراله‌نژاد با اشاره به تردد کاروان زائران حرم امام بیان کرد: با توجه به برگزاری مراسم ‌بیست‌ و نهمین  سالگرد ارتحال امام راحل، محورهای منتهی به تهران ترافیک سنگینی دارند، ازاین‌رو تدابیری اتخاذ شده است تا همچون سنوات گذشته طی هماهنگی‌های لازم اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران به‌تدریج و با برنامه منظم‌، مسافران وارد تهران شوند.

وی افزود: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران با مشارکت پلیس‌راه و هلال‌احمر نقاطی را برای آمادگی بیشتر در محورها مشخص کرده و در آن‌ها مستقر می‌شوند که چهار گروه در عوارضی‌های قم و ساوه که با ازدحام جمعیت مواجه هستیم، استقرار پیدا می‌کنند.

نصراله نژاد در خصوص تمهیدات این اداره کل برای مراسم ارتحال امام بیان کرد: خط‌کشی، نصب و مرمت نیوجرسی، علائم ایمنی و لگه‌گیری انجام‌شده که در برخی نقاط در حال انجام نیز است و در اتوبان‌های قم و ساوه تمهیدات ویژه‌ای را برای شست‌وشوی علائم، پایانه‌ها و عوارضی‌ها انجام‌شده است.

وی در خاتمه بابیان این‌که این سفرها که از ١٢ خردادماه آغازشده ‌تا ١٧ خرداد ادامه می‌یابد، تصریح کرد‌‌: قطعاً در روز‌های ١٦ و ١٧ خرداد‌ماه محور‌های منتهی به تهران بسیار پرتردد هستند که از مسافران خواستاریم مدیریت سفر را در برنامه بازگشت خود مدنظر داشته باشند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.