| کد خبر: 167166 |

◄ ثبت 21 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین

بیشترین میزان ترافیک در اردیبهشت‌ماه سال جاری مربوط به 12/02/97 بوده است در این روز آزادراه قزوین – آبیک (رفت‌وبرگشت) با ثبت تردد 139 هزار و 79 وسیله نقلیه بیشترین تردد را به خود اختصاص داده است.

تین نیوز

افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین گفت: دستگاه‌های تردد شمار این اداره‌کل اطلاعات مربوط به‌سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و عدم رعایت فاصله طولی وسایل نقلیه عبوری در محورهای مواصلاتی استان را به ثبت می‌رسانند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین، بر اساس اطلاعات دریافتی از 48 سامانه ترددشمار برخط در محورهای مواصلاتی استان قزوین، آمار کل تردد ثبت‌شده در اردیبهشت‌ماه سال جاری 20 میلیون و 965 هزار 195 وسیله نقلیه بوده که آمار کل تردد ثبت‌شده در آزادراه‌ها 16 میلیون و 618 هزار و 56 تردد معادل 79.2درصد کل تردد استان بوده است. بیشترین میزان ترافیک در اردیبهشت‌ماه سال جاری مربوط به 12/02/97 بوده است در این روز آزادراه قزوین – آبیک (رفت‌وبرگشت) با ثبت تردد 139 هزار و 79 وسیله نقلیه بیشترین تردد را به خود اختصاص داده است.

وی افزود : از مجموع کل تردد شمارش‌شده استان ، 3 میلیون و 252 هزار و 247 تردد معادل 15.5درصد سهم وسایل نقلیه سنگین بوده است. محور ساوه-بوئین زهرا و بالعکس با 152 هزار و 61 وسیله (معادل 54 درصد) ، بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین، عنوان کرد : متوسط نرخ جریان ترافیک (تعداد کل خودروهایی که در یک ساعت از یک مقطع عبور می‌کنند) در سطح کل راه‌های مواصلاتی استان معادل 587 وسیله نقلیه در ساعت بوده است. بیشترین متوسط نرخ جریان ترافیک در اردیبهشت‌ماه، مربوط به آزادراه قزوین- آبیک با 2 هزار و 186 وسیله نقلیه در ساعت بوده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.