| کد خبر: 165204 |

تیم‌های امدادی راهداری در محورهای چهارمحال و بختیاری مستقر است

در نوروز امسال در یک حرکت ابتکاری و خلاقانه به لطف راهداران استان شاهد اهتزار بیرق خدمت و نماد اقتدار در جاده‌های استان بوده‌ایم و تیم‌های امدادی راهداری استان در محورهای مواصلاتی مستقر است تا در صورت نیاز به مسافران امدادرسانی‌های لازم را ارائه کنند.

تین نیوز

به گفته  مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در نوروز امسال در یک حرکت ابتکاری و خلاقانه به لطف راهداران استان شاهد اهتزار بیرق خدمت و نماد اقتدار در جاده‌های استان بوده‌ایم و تیم‌های امدادی راهداری استان در محورهای مواصلاتی مستقر است تا در صورت نیاز به مسافران امدادرسانی‌های لازم را ارائه کنند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری، احمد جمشیدی بابیان اینکه راهداری تنها یک شغل نیست و یک افتخار است، افزود: راهداران استان با اتمام خدمات زمستانی به تجدیدقوا، برنامه‌ریزی و یک ساماندهی مناسب به استقبال نوروزی و خدمات ویژه آن آمدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: امسال برای نخستین بار در استان 6 ایستگاه ستاد نوروزی راهداری راه‌اندازی شد که با استقبال مطلوبی از سوی مسئولان، هم استانی‌ها و مسافران نوروزی مواجه شد.

 جمشیدی خاطرنشان کرد: این 6 ایستگاه‌ها در سامان، بازفت،گردنه خلک، راهدارخانه‌های گوشکی و گوشنگلی و نیز پلیس‌راه شهرکرد - اصفهان راه‌اندازی گردیده است.

 وی گفت: راهنمایی مسافرین، توزیع نقشه و بروشور، آب جوش صلواتی، سرویس بهداشتی، پذیرایی شیرینی و شکلات و ارائه خدمات فنی و راهداری ازجمله خدمات ارائه‌شده این ایستگاه‌ها است.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این مجموعه با توجه به وظایف سازمانی و ابلاغی خود برنامه‌های وسیعی در جهت حفظ و نگهداری و همچنین ایمن‌سازی راه‌های تحت پوشش در دستور کار خود در سال جدید دارد تا در سایه حضور فعال و چشمگیر راهداران در محورها به همراه اقدامات و عملیات ایمن‌سازی و رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان  شاهد کاهش تصادفات در سطح راه‌های استان باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.