| کد خبر: 165181 |

◄ ساخت مرحله اول محور ورزقان تا شهریورماه

وزیر راه و شهرسازی به همراه معاون این وزارتخانه به‌منظور بازدید از پروژه‌های راه و حمل‌ونقل با همراهی نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی ، جمعی از مسئولین و مقامات استانی به استان آذربایجان شرقی سفر کرد .

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی به همراه معاون این وزارتخانه به‌منظور بازدید از پروژه‌های راه و حمل‌ونقل با همراهی نماینده مردم ورزقان در مجلس، جمعی از مسئولان و مقامات استانی به استان آذربایجان شرقی سفر کرد .

به گزارش تین‌نیوز یه نقل از  روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، عباس آخوندی وزیر راه‌وشهرسازی در ابتدای سفر به منطقه از پیشرفت عملیات و روند اجرایی طرح و پروژه بزرگراه تبریز -هریس-اهر و سپس از محور خواجه-ورزقان بازدید و با دست‌اندرکاران پروژه در محل گفتگو کرد .

براساس این گزارش ، در جریان این بازدید، پیمانکار عملیات احداث محور خواجه-ورزقان گزارشی از مراحل پیشرفت این طرح ارائه کرده و افزود: طبق تعهد صورت گرفته مرحله اول این پروژه در هفته دولت به پایان خواهد رسید و عملیات پایانی این پروژه در آذرماه سال آینده انجام خواهد شد.

 این گزارش می‌افزاید: عبدالهاشم حسن‌نیا رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از مراحل اجرای تعمیرات اساسی پل پنج دهنه بیست‌متری خواجه بازدید کرد و در جریان پیشرفت کار این پروژه قرار گرفت.

این پروژه که از اسفندماه سال 96 آغازشده است در حال حاضر پیشرفت 25 درصدی دارد و در 6 ماهه اول سال جاری به پایان می‌رسد. حسن نیا در این بازدید بر اجرای سریع تعمیرات پل خواجه با رعایت کامل اصول فنی و ایمنی برای تردد هر چه زودتر استفاده‌کنندگان تأکید کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.