| کد خبر: 165078 |

◄ حمل محصولات کشاورزی گلستان با ۱۵ هزار دستگاه کامیون

حدود ۱۵ هزار دستگاه کامیون و کامیونت حمل‌ونقل محصولات کشاورزی استان گلستان را انجام می‌دهند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل برداشت محصولات کشاورزی، با هماهنگی‌های انجام‌شده از سوی انجمن صنفی رانندگان استان، آمادگی‌های لازم جهت حمل و جابجایی محصولات کشاورزی انجام شد. 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان، میغانی افزود: پیش‌بینی می‌شود بیش از یک‌میلیون و700 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در استان تولید شود که برای حمل این محصولات نیازمند مشارکت ناوگان حمل‌ونقل استان و البته استان‌های همجوار هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ادامه داد: مراکز خرید تضمینی محصولات کشاورزی هم با توجه به حجم و شلوغی زمان برداشت، باید همکاری لازم را داشته باشند و محصولات کشاورزی را هرچه سریع‌تر تخلیه کنند تا شاهد صف‌های طولانی در محل‌های تخلیه نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: صف‌های طولانی و معطلی رانندگان افزایش هزینه در بردارد که این افزایش کرایه‌ها شرایط را برای کشاورزان دشوار می‌کند.

وی اظهار داشت: 15 هزار کامیون و کامیونت در جابجایی محصولات کشاورزی استان از مزرعه تا مراکز خرید و انتقال آن به کارخانه‌ها در سایر استان‌ها فعال می‎شوند.

میغانی به همچنین گفت: از این تعداد، هفت هزار و 500 دستگاه در استان موجود است و سایر ناوگان از دیگر مناطق همچون استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی و مازندران به‌کارگیری می‌شود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.