اطلاعاتی از عملکرد سامانه 141 در سال گذشته
طی 12 ماهه سال 96، بالغ بر 13 میلیون و 72 هزار تماس با سامانه 141 از سوی هموطنان و مسافران جادهای ثبت شده و از خدمات و اطلاعات موجود در این سامانه بهرهبرداری شده است.
طی 12 ماهه سال گذشته، بالغ بر 13 میلیون و 72 هزار تماس با سامانه 141 از سوی هموطنان و مسافران جادهای ثبت شده و از خدمات و اطلاعات موجود در این سامانه بهرهبرداری گردیده است.
رئیس مرکز مدیریت راههای کشور بابیان این مطلب اظهار کرد: در راستای سیاستهای کلان وزارت راه و شهرسازی و برنامههای گسترده سازمان راهداری و حملونقل جادهای مبنی بر توجه به حقوق شهروندی، دسترسی آزاد هموطنان به اطلاعات سامانههای اینترنتی اطلاعات راههای کشور در طول سالهای اخیر توسعه یافت که مورد استقبال هموطنان قرار گرفت و منجر به انجام سفرهای با برنامه و تغییر رفتار ترافیکی در جادهها شده است .
به گزارش تیننیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حملونقل جادهای ، علیاکبر آشوری افزود: طی سال گذشته بالغبر 60 میلیون و 855 هزار بازدید از سایتwww.141.ir ، تعداد 13 میلیون و 589 هزار درخواست کاربران در اپلیکیشن همراه 141، و 585 هزار و 924 کاربر ربات تلگرامی 141 ثبت شده است.
آشوری در خصوص سهم سامانههای اطلاعرسانی اینترنتی 141 در سال گذشته بیان کرد: کاربران سایت با 1/ 81درصد بیشترین سهم را داشته و پس از آن اپلیکیشن همراه با 1/18 درصد و ربات با 8/0 درصد قرار دارند.
وی همچنین افزود : کل پیامک ارسالشده به سامانه 1000141 بالغبر 3 میلیون و 87 هزار پیامک بوده است .
در سامانه جامع اطلاعرسانی 141 اطلاعاتی از قبیل تصاویر لحظهای از وضعیت راههای کشور ، مسیرها، مسافت شهرها، وضعیت جوی و ترافیکی ، اطلاعات پمپبنزین ، امداد خودروهای فنی ، مجتمعهای خدماتی – رفاهی و سایر اطلاعات موردنیاز مسافران جادهای ارائهشده است.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.