| کد خبر: 164284 |

◄ کاهش صددرصدی تصادفات جاده‌ای در سفرهای نوروزی نیشابور

اقدامات راهداری در شهرستان نیشابور باعث کاهش صددرصدی تلفات رانندگی حمل‌ونقل جاده‌ای شد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نیشابور از کاهش صددرصدی تلفات رانندگی نوروز در حوزه راهداری این شهرستان خبر داد و گفت: خوشبختانه در این ایام نیز هیچ‌گونه انسداد مسیر در طول راه‌های حوزه استحفاظی این شهرستان نداشته‌ایم.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی، مجید مفیدی‌فر با اعلام خبر فوق افزود: اقدامات این اداره برای نوروز امسال در حوزه‌های ایمنی، ابنیه فنی، نظارت بر ناوگان حمل‌ونقل، تجهیزات و ماشین‌آلات و راهدارخانه‌ها در غالب طرح نوروزی تعریف شد.

وی ادامه داد: امسال با توجه به افزایش ۲۰ درصدی سفرهای نوروزی در حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نیشابور با به کار بستن تمهیدات ویژه آمار تصادفات منجر به فوت سفرهای نوروزی با کاهش صددرصدی به صفر رسید.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نیشابور بابیان اینکه پیش از آغاز سال ۹۷ با تشکیل جلسات هماهنگی اجرایی با پلیس‌راه و مجموعه گشت‌های امداد و نجات شهرستان برنامه منظم و منسجمی جهت بازدید، نظارت و کنترل ترافیک محورهای مواصلاتی انجام شد، افزود: این اداره با ۷۵ نفر نیرو و ۴۵ دستگاه در قالب ۲ اکیپ ثابت و ۳ اکیپ سیار درمجموع بیش از ۴۰۰۰ کیلومتر راه‌های همسنگ حوزه شهری و روستایی نیشابور مستقر و مشغول به خدمات‌رسانی شدند.

مفیدی‌فر گفت: ۶ راهدارخانه در ایام نوروز از مسافرین نوروزی پذیرایی می‌کردند که در طول این ایام بروشورهای اطلاع‌رسانی در بین مسافرین نوروزی برای انتخاب مسیر و شناسایی راه‌ها و مناطق گردشگری شهرستان نیشابور توزیع شد و همچنین نصب بنرهای هشداردهنده برای توصیه ایمنی در رانندگی از دیگر اقدامات نوروز ۹۷ این اداره بود.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نیشابور ابراز امیدواری کرد: با تعامل هر چه بیشتر پلیس‌راه و اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در خصوص برقراری گشت‌های کنترل جاده‌ای روند کاهش سوانح و تصادفات منجر به فوت ادامه‌دار و پایدار بوده و همواره شامل مسافرت‌های ایمن و بدون تلفات هم‌وطنان عزیزمان باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.