| کد خبر: 164053 |

دیدار مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان با نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان در سال جدید با مهندس هاشمی تختی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی دیدار نمود .

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان در سال جدید با هاشمی تختی نماینده مردمبندرعباس در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد .

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان داریوش باقر جوان در دیدار و ضمن تبریک سال نو مهندس هاشمی از تعامل و همکاری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان در راستای رفع مشکلات مردم استان و همچنین تلاش در راستای رقم زدن سفری خوش و کم‌خطر برای مسافرین نوروزی و مهمانان در شهرستان‌ها علی‌الخصوص دراستان تقدیر و تشکر کرد و گفت حمل کالاهای اساسی و موردنیاز مردم امری است بسیار بااهمیت که بخش حمل‌ونقل استان در طول سال گذشته به‌ویژه  ایام نوروز 97 به‌خوبی و شایستگی از عهده آن برآمده است .

هاشمی تختی در ادامه افزود : سال حمایت از تولید کالای ایرانی سالی است که ضمن حمایت از تولید داخلی ، تولیدکنندگان نیز می‌بایست به کیفیت تولید اهمیت زیادی قائل شوند  وامگذاری این سال توسط مقام معظم رهبری به همین منظوراست و در تولید خودروی داخلی  ازنظر ایمنی بیشتر دقت کنند تا هرساله شاهد از دست رفتن فرزندان و عزیزان و بی‌سرپرست شدن خانواده‌ها در کشور نباشیم و از طرف بخش حمل‌ونقل نظارت بر روی تولید خودروهای ملی صورت پذیرد.

 در ادامه این دیدار داریوش باقر جوان گزارش مختصری از کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای در ایام نوروز نسبت به مدت مشابه سال قبل ارائه نمود و گفت درایام نوروز 97 بحث تصادفات و تلفات جاده‌ای در تمام شاخص‌ها مهار گردیده است و  این امر رضایتمندی مردم و نیروهای خدوم دستگاه‌های دخیل در ستاد نوروزی را دربی داشته است .

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.