| کد خبر: 164039 |

مدیرکل راهداری استان خبر داد:

◄ افزایش تعداد دوربین‌های ثبت تخلف در راه‌های اصلی همدان

هم‌اکنون ۶۶ دستگاه دوربین ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی شریانی استان همدان نصب‌شده که شامل محورهای همدان-تهران (محور قدیم)، همدان-رزن، همدان-ملایر، بروجرد-اراک و غیره است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، اظهار کرد: هم‌اکنون ۶۶ دستگاه دوربین ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی شریانی استان همدان نصب‌شده که شامل محورهای همدان-تهران (محور قدیم)، همدان-رزن، همدان-ملایر، بروجرد-اراک و غیره است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان، محمد رودباری با اشاره به اینکه از این تعداد ۴۹ دستگاه فعال و بقیه نیز در حال انجام مراحل راه‌اندازی است، افزود: پیگیری‌های لازم را برای راه‌اندازی و فعالیت کامل ۶۶ دستگاه را در دستور کارداریم.

رودباری به افزایش نصب این دوربین‌ها در سطح محورهای استان اشاره و خاطرنشان کرد: استان همدان به ۱۵ سامانه دوربین ثبت تخلف دیگر در محورهای شریانی و راه‌های اصلی نیز نیازمند است.

وی با اشاره به قابلیت‌های این دوربین‌ها گفت: رصد این دوربین‌ها به شکل تصویربرداری، پلاک‌خوانی و ارسال اطلاعات به سامانه جامع و پلیس‌راه است.

مدیرکل راهداری استان همدان ادامه داد: از مزایای نصب این دوربین‌ها رصد 24 ساعته محورهای مواصلاتی و سرعت متوسط خودروها است.

محمد رودباری یادآور شد: دوربین‌های ثبت تخلف جدید دارای قابلیت ثبت سرعت متوسط وسایل نقلیه عبوری هستند.

وی با اشاره به سامانه‌های توزین در حال حرکت استان تأکید کرد: سامانه‌های توزین در حال حرکت محور همدان- تهران در حال ارتقاء مجدد در خصوص نصب دوربین اعلام بار و تجهیزات سخت‌افزاری است.

این مسئول افزود: سامانه توزین در حال حرکت هم‌اکنون فعال و در حال ارسال تخلفات سرعت و اضافه تناژ به سامانه پلیس است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.