| کد خبر: 163447 |

تردد 32 هزار خودرو در دو روز نخست تعطیلات در محور ایذه–دهدز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایذه گفت: از زمان آغاز تعطیلات نوروزی تا روز دوم عید نزدیک به 32 هزار خودروی سبک از محور ایذه-دهدز تردد کرده‌اند.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایذه امروز  در ایذه با اشاره به آخرین وضعیت مسیرهای مواصلاتی شهرستان ایذه اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور، تردد در مسیرهای منتهی به شهرستان ایذه به عنوان یکی از دروازه‌های ورودی استان خوزستان از روز 29 اسفند اوج گرفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایذه بهنام کیانی افزود: ماموران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ایذه به منظور انجام وظایف نوروزی خود به مانند گذشته با حضور در جاده‌ها و انجام اقدامات مورد نیاز برای مسافران نوروزی برای تسهیل در امر سفر ایمن مسافران اقدامات لازم را به‌کار بستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایذه بیان کرد: در کنار برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی، همکاری با ادارات دیگر شهرستان و همچنین ساماندهی وضعیت جاده‌ها از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه آمار تصادفات کاهش داشته است و تاکنون تصادف منجر به فوت در محورهای منتهی به ایذه اعلام نشده است گفت: در روزهای شلوغ منتهی به عید نوروز با اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ورود خودروهای سنگین از جمله تریلرها به مسیرهای کوهستانی ایذه جلوگیری شد تا از حوادث احتمالی کاسته شود.

کیانی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده محدودیت‌های ترافیکی برای موج دوم این سفرها نیز پیش‌بینی شده است ادامه داد: از فردا نیز برای سهولت در تردد مسافرانی که  قصد بازگشت به محل کار و زندگی خود را دارند و همچنین مسافرانی که نیمه دوم تعطیلات را برای مسافرت در نظر گرفته‌اند محدودیت‌های پیش‌بینی شده اعمال خواهد شد.

وی اضافه کرد: از روز 29 اسفند تا 2 فروردین تعداد 12 هزار تردد از مسیر ایذه  به دهدز و 19 هزار و 500 تردد از محور دهدز به ایذه انجام شد که این آمار تنها برای تردد خودروهای سواری بوده است که با میانگین هر خودرو 3 سرنشین می‌توان آماری تقریبی در حد جابه‌جایی نزدیک به 100 هزار مسافر در طول این مدت را به‌دست آورد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.