| کد خبر: 162343 |

راهداری دیگر جان شیرین خود را در حین خدمت از دست داد

با کمال تأسف و تأثر راهدار تلاشگر دیگری از خانواده بزرگ راهداران و از همکاران اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان‌غربی که خدمت به هموطنان و مردم عزیز را با انجام وظیفه و مأموریت محوله برای نگهداری از راهها و تلاش برای ایمن‌سازی مسیر مسافران و استفاده‌کنندگان از راهها با عشق و شیرینی برگزید و از جان شیرین خود در این راه گذشت.

تین نیوز

با کمال تأسف و تأثر راهدار تلاشگر دیگری از خانواده بزرگ راهداران و از همکاران  اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان‌غربی که خدمت به هموطنان و مردم عزیز را با انجام وظیفه و مأموریت محوله برای نگهداری از راهها و تلاش برای ایمن‌سازی مسیر مسافران و استفاده‌کنندگان از راهها با عشق و شیرینی برگزید و از جان شیرین خود در این راه گذشت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای،تلاشگر و خدمتگزار به هموطنان مرحوم هادی شکرسخن متولد سال 1366 راهدار تلاشگر شهرستان ارومیه با 10 سال سابقه خدمت در حوزه راهداری حین انجام مأموریت اداری بر اثر سانحه تصادف جان به جان آفرین تسلیم کرد. 

آن مرحوم که در بین همکاران به اخلاق و صبوری شهرت داشت بعضاً دور از خانه و خانواده در راهها مشغول خدمت بوده تا با کسب رضایت پروردگار یکتا، رضایتمندی مسافران و کاربران را جلب نموده و لبخندی بر لبان آنان بخشاند. 

مجموعه دست‌اندرکاران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، این ضایعه را به خانواده محترم آن عزیز از دست رفته، خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و همکاران وی در استان آذربایجان‌غربی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این راهدار زحمت‌کش، طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی خواستاریم.

13-12-96

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.