| کد خبر: 162296 |

◄ لکه‌گیری و روکش آسفالت محور کمیجان – قهاوند

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی بابیان این‌که 20 کیلومتر از این محور در حوزه استحفاظی استان مرکزی است، افزود: این پروژه از محل اعتبار ملی سال 94 و با رقم پنج میلیارد و 474 میلیون ریال هم‌زمان با دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی بابیان این‌که 20 کیلومتر از محور  کمیجان – قهاوند در حوزه استحفاظی استان مرکزی است، افزود: این پروژه از محل اعتبار ملی سال 94 و با رقم پنج میلیارد و 474 میلیون ریال هم‌زمان با دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی،  علی زندی فر بابیان این‌که در حال حاضر پنج کیلومتر این محور اجرای ماسه آسفالت و روکش توپکا شده است، تصریح کرد: این ماسه و آسفالت و روکش سازی‌ها طی مدت شش ماه و از ابتدای سال جاری انجام‌شده است و در صورت ابلاغ اعتبار نسبت به اجرای ماسه آسفالت و روکش آسفالت کل محور اقدام می‌شود.

 وی بابیان این‌که این محور مواصلاتی به سمت استان همدان است و دارای ترافیک عبوری بالایی است، ادامه داد: باروکش آسفالت پنج کیلومتر از محور کمیجان- قهاوند ، هشت روستا با 1168 خانوار از مزایای این طرح بهره مند می‌شوند و دسترسی با جاده برای آن‌ها هموار می‌شود.

 گفتنی است محور کمیجان _ قهاوند با اجرای یک‌لایه ماسه آسفالت و یک‌لایه روکش توپکا به عرض شش متر و نیم و حجم 5181 تن آسفالت به بهره‌برداری رسید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.