| کد خبر: 162128 |

رهاسازی بیش از 2 هزار خودروی گرفتار شده در برف

از اول زمستان تاکنون راهداران سخت کوش توانسته اند بیش از 2 هزارو 100 خودروی گرفتار شده در برف را رهاسازی کنند.

تین نیوز

از اول زمستان تاکنون راهداران سخت کوش توانسته اند بیش از 2 هزارو 100 خودروی گرفتار شده در برف را رهاسازی کنند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی گفت: در بازدید از عملیات برف روبی محور اردبیل ، نیر و سه راهی سرعین با بیان این که از ابتدای بارش اخیر سه هزار کیلومتر باند برف روبی شده افزود : با وجود تداوم بارش برف و خیس و لغزنده بودن محورها، تمامی محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی باز است.

وی از امدادرسانی به ۱۰۰ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف شب گذشته خبر داد و تصریح کرد: ۱۲۰ اکیپ با ۴۲۰ نفر نیروی انسانی و ۲۶۰ دستگاه ماشین آلات در جاده های استان مستقر هستند و با روحیه جهادی و انقلابی در سرمای سرد و سخت زمستان با افتخار به مردم شریف خدمت می کنند.

عضو شورای اداری استان اردبیل گفت:در خصوص مسدود بودن راههای روستایی فعلا گزارشی دریافت نشده و با این وجود نیروهای راهداری در محورهای مواصلاتی جهت برف روبی و بازگشایی مشغول به کار هستند و آماده خدمت رسانی به مردم می باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیـــل افزود : از اول زمستان تا کنون 9 هزارتن شن و نمک برای برف روبی بیش از 81 هزار کیلومتر باند در استان استفاده شده است. وی به تداوم نمک پاشی و برف روبی در محورها اشاره کرد و افزود: انتظار می رود رانندگان نیز با رعایت سرعت مطمئنه و قوانین در محورها تردد کنند و در محورهای کوهستانی نیز حتما زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.