| کد خبر: 162096 |

◄ دلیل فروش نرفتن بلیت اتوبوس در نوروز از زبان کشاورزیان

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از عدم استقبال مسافران نوروزی از طرح پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی باوجود عدم افزایش قیمت بلیت خبر داد.

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از عدم استقبال مسافران نوروزی از طرح پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی باوجود  ثبات قیمت بلیت خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، داود کشاورزیان گفت: در طرح پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی سال 97 در راستای تشویق مردم برای استفاده از حمل‌ونقل عمومی قیمت بلیت‌ها افزایش نیافت اما بااین‌حال تاکنون استقبال خوبی از این طرح نشده است.

‌او در ادامه گفت: علت این عدم استقبال مطلوبیت حمل‌ونقل شخصی است.

او از توزیع مناسب‌تر سفرهای نورزوی در سال 97 پیش‌بینی کرد و گفت: در راستای هوشمند سازی جاده‌ها نصب دوربین ثبت تخلفات سرعت در قالب قراردادی سه‌ساله در دستور کار قرار گرفت و تا 1900 دستگاه دوربین هوشمند بابت ثبت سرعت در جاده‌ها نصب شود

کشاورزیان در ادامه گفت:‌ در فاز اول با احتساب دوربین‌های قبلی 2200 دستگاه دوربین ثبت سرعت در جاده‌ها خواهیم داشت.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت:‌ به‌منظور ثبت بارمحوری غیرمجاز ناوگان کامیونی 65 دستگاه سیستم توزین ثبت شدند تا از بروز آسیب به جاده‌ها جلوگیری شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای افزود: ‌در حال حاضر 15000 دستگاه اتوبوس بابت ارائه خدمات سفرهای نوروزی آماده‌شده‌اند.

وی افزود: البته این مطلوب نیست، زیرابه هر حال ما تورم 18 تا 20 درصدی داشتیم اما به دلیل نبود تقاضا و در راستای تشویق مردم از شهریور 95 نرخ بلیت اتوبوس افزایش نیافت درحالی‌که صنعت باید خود را با تورم تطبیق دهد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.