| کد خبر: 162002 |

◄ معاون جدید حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کیست؟

داریوش امانی در مقام جدید ، ریاست بر چهار اداره کل مشتمل بر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی، ایمنی و ترافیک، حمل‌ونقل کالا و حمل‌ونقل مسافر را بر عهده خواهد داشت.

تین نیوز

مجمع عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اکثریت قاطع ، انتصاب و آغاز مسئولیت  داریوش امانی را به‌عنوان عضو هیئت‌عامل و معاون حمل‌ونقل ، در مورخ یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ تصویب کرد.

داریوش امانی معاون جدید حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بیش از 27 سال است که سمت‌های مهمی را در بخش حمل‌ونقل برعهده داشته است و یکی از صاحب‌نظران در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز جدیدترین تغییرات در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با انتصاب داریوش امانی به سمت معاون حمل‌ونقل این سازمان کلید خورد و با تقدیر از زحمات و تلاش‌های غلامی معاون پیشین سازمان داریوش امانی قرار است یکی از مهم‌ترین معاونت‌های این سازمان را مدیریت کند.

امانی در مقام جدید ، ریاست بر چهار اداره‌کل مشتمل بر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی، ایمنی و ترافیک، حمل‌ونقل کالا و حمل‌ونقل مسافر را بر عهده خواهد داشت.

وی در دی‌ماه سال 92 با حکم داود کشاورزیان به سمت مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان اصفهان منصوب شد و بعد از 4 سال حضور موفق در اصفهان 19 بهمن ماه جای خود را به مهدی خضری مدیرکل جدید این استان داد و به‌عنوان عضو هیئت عامل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای  و به ساختمان خیابان دمشق در تهران رسید.

پیش از انتصاب به مدیرکلی راه و جاده‌ای استان اصفهان  و هم‌زمان با اوج‌گیری افتتاحیه‌‌های مراکز مدیریت راه‌های کشور در استان‌های مختلف، وی مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور بود.

هم‌چنین مدیرکلی دفتر حمل‌ونقل کالا و سمت‌هایی چون مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان‌های قم و هرمزگان و فعالیت در ستاد حمل‌ونقل و راهداری کشور را در مدت 28 ساله حضور خود در بخش حمل‌ونقل در کارنامه کاری خود دارد.

او دی‌ماه امسال طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی،‌ به مدت دو سال به عنوان عضو هیئت‌عامل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای منصوب شد.

حکم امانی

 

مجمع عمومی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.