| کد خبر: 160115 |

حسن نیا تشریح کرد:

◄ جزییات عملیات نجات 6 کیلومتر خودروی گرفتار در اتوبان قم

گره اصلی ترافیکی در اتوبان تهران – قم در منطقه حسن اباد است که منجر به تشکیل صف 6 کیلومتری از خودروها شده است که با تلاش راهداران و پلیس راه نسبت به انتقال انها به سمت تهران اقدام شده است و کلیه ماشین ها به سمت تهران در حال حرکت هستند.

تین نیوز

هیچ‌گونه تلفات جانی نداشته‌ایم و خوشبختانه هم‌وطنان گرفتار در گره‌های ترافیکی در سلامت کامل به سر می‌برند.

عبدالهاشم حسن‌نیا معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای  در گفت‌وگو با خبرنگار تین نیوز در خصوص آخرین وضعیت بازگشایی مسیرهای مهم اطراف پایتخت، گفت:عملیات بازگشایی محور تهران- کرج انجام شد و امکان تردد فراهم است اما در مسیر تهران – قم هم چنان در تلاش برای بازگشایی مسیر هستیم و به‌محض بازگشایی اطلاع‌رسانی انجام خواهد شد.

وی دراین‌باره توضیح داد: اکنون پاک‌سازی محور رفت‌وبرگشت اتوبان تهران- کرج انجام‌شده است و حداقل دو خط رفت‌وبرگشت به‌صورت کامل پاک‌سازی‌شده است و امکان تردد ماشین‌ها وجود دارد.

حسن‌نیا در خصوص پاک‌سازی اتوبان تهران –قم ،گفت: گره اصلی ترافیکی در اتوبان تهران – قم در منطقه حسن‌آباد است که منجر به تشکیل صف 6 کیلومتری از خودروها شده است که با تلاش راهداران  و پلیس‌راه نسبت به انتقال آن‌ها به سمت تهران اقدام شده است و کلیه ماشین‌ها به سمت تهران در حال حرکت هستند.

وی خبر داد که مسیر تهران - قم از فرودگاه امام به سمت قم در حال پاک‌سازی است تا بتوانیم ترافیک را به سمت قم هدایت کنیم.

حسن‌نیا گفت: هیچ‌گونه تلفات جانی نداشته‌ایم و خوشبختانه هم‌وطنان گرفتار در گره‌های ترافیکی در سلامت کامل به سر می‌برند و با همکاری سایر دستگاه‌های هلال‌احمر و اورژانس تا این لحظه خوشبختانه آسیبی جانی به هیچ‌کسی وارد نشده است.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای  گفت: کاستی‌هایی از روز گذشته تا صبح امروز در مسیر کمک‌رسانی به خودروهای در راه مانده وجود داشت که به دلیل میزان بارش برف شدید و عدم رعایت الزامات سفر از سوی خود رانندگان بوده است اما اکنون مراقب هستیم که خطری جان رانندگان  در راه مانده را تهددید نکند.

وی در خصوث تأمین سوخت خودروهای درراه مانده نیز گفت: تا پیش از این به دلیل ترافیک شدید تانکر سوخت نبود امکان تردد را نداشت اما اکنون تردد در کلیه محورها فراهم است و تانکرهای سوخت به خودروهای در راه مانده سوخت می رسانند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.