| کد خبر: 160104 |

جمشیدی خبر داد:

◄ 3 عملیات ریزش‌برداری راهداران در محورهای کهکیلویه و بویراحمد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت:شب گذشته توسط راهداران استان 3 عملیات ریزش برداری انجام شد و به 19 خودروی گرفتار در برف امدادرسانی و 7 مسافر اسکان داده شدند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: شب گذشته توسط راهداران استان 3  عملیات ریزش‌برداری انجام شد و به 19 خودروی گرفتار  در برف امدادرسانی و 7 مسافر اسکان داده شدند.

این چهارمین برفی است که امسال استان را در برمی‌گیرد و 5 محور شریانی و 15 محور غیرشریانی داری بارش هستند که خوشبختانه تاکنون هیچ محوری براثر بارش مسدود نشده است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز احمد جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری به تشریح آخرین وضعیت استان بعد از بارش‌های شب گذشته پرداخت و گفت: از روز گذشته تا صبح امروز با حضور در محورهای استان از نزدیک بر خدمات راهداری نظارت دارم و با تلاش‌های انجام‌شده اکنون تمامی محورهای اصلی استان باز است و امکان تردد روان خودروها در محورهای مواصلاتی و گردنه‌ها فراهم است.

وی گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر ۱۳ شهرستان و بخش استان دارای بارش برف و کولاک هستند براثر این بارش‌ها ۳ عملیات ریزش برداری توسط راهداران با موفقیت کامل انجام‌شده است.

جمشیدی با اشاره به برف‌روبی جاده‌های استان توسط راهدارخانه‌ها ادامه داد: به‌منظور تسهیل در رانندگی شن و نمک نیز در سطح محورهای مواصلاتی ریخته شده است با این‌حال از شب گذشته حدود 19 خودروی گرفتار در مسیرها با امدادرسانی آزادشده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و گفت: این چهارمین برفی است که امسال استان را در برمی‌گیرد و 5 محور شریانی و 15 محور غیرشریانی داری بارش هستند که خوشبختانه تاکنون هیچ محوری براثر بارش مسدود نشده است.

جمشیدی با اشاره به حضور راهداران در محورهای استان خاطرنشان کرد: شب گذشته در راستای خدمت به مردم در محورهای استان 150 راهدار و 137 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین در حالت آماده‌باش کامل بودند و درمجموع 1003 کیلومتر باند را برف‌روبی کردند و جهت جلوگیری از یخ‌زدگی معابر و محورها 433 تن شن و نمک مصرف شد.

وی با اشاره به ریزش‌های انجام‌شده در برخی نقاط کوهستانی گفت: شب گذشته توسط راهداران استان 3  عملیات ریزش برداری انجام شد و در همین راستا به 19 خودروی گرفتار  در برف امدادرسانی و 7 مسافر اسکان داده شدند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.