| کد خبر: 160097 |

استقرار 40 راهدار در محور سوادکوه

رئیس اداره راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای سوادکوه از رانندگی غیر‌مسؤولانه برخی رانندگان در جاده‌های زمستانی سوادکوه انتقاد‌ کرد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای سوادکوه از رانندگی غیر‌مسؤولانه برخی رانندگان در جاده‌های زمستانی سوادکوه انتقاد‌ کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، مهرداد زمانی صبح امروز در راهدار‌خانه اوریم سوادکوه با اشاره به باز‌بودن محور سوادکوه و مه‌آلود و کوهستانی‌بودن محور، گفت: 40 نفر از همکاران راهدار‌ی شهرستان سوادکوه از دیروز تاکنون کمتر از 50 دقیقه خوابیدند و در حال خدمت‌رسانی هستند.

وی با بیان اینکه راهدارخانه‌های اوریم و گدوک در حال فعالیت هستند، افزود: لازم است رانندگان با سرعت مطمئن حرکت کنند و امکانات زمستانی به همراه داشته‌ باشند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با انتقاد از رانندگی غیر‌مسؤولانه، سرعت زیاد، عدم رعایت قوانین و شرایط محور توسط برخی از رانندگان، خاطر نشان کرد: برخی رانندگان با نوع رانندگی خود در جاده یخ‌زده، مه‌گرفته پیچ‌درپیچ و ناشناخته به دلیل بارش برف با احتمال یخ زدگی با سرعت‌زیاد حرکت می‌کنند و در صورت بروز حادثه، متوجه خطای خود می‌شوند و به خود، خانواده و دیگران صدمه وارد می‌کنند.

زمانی با بیان اینکه باید با رانندگان متخلف و سهل‌انگار به صورت جدی صحبت کرد، اظهار کرد: وقتی عدم توجه برخی رانندگان را می‌بینیم و  حرص می‌خوریم و فرهنگ رانندگی را باید توسعه داد و خسارت تصادف بار مالی زیادی برای جامعه دارد.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.