| کد خبر: 160028 |

بازگشایی مسیرهای مسدودشده شهرستان هشترود

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود از امدادرسانی به 45 خودرو گرفتار در برف و کولاک در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

تین نیوز

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود از امدادرسانی به 45 خودرو گرفتار در برف و کولاک در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛تیمور امیرانلوی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود در جمع خبرنگاران گفت: براثر بارش برف در این شهرستان، بیشتر راه های روستائی شهرستان شامل 180 روستا مسدود شده و راهداران در تلاش برای بزگشایی این مسیرها و برقراری تردد در آنها هستند.

وی گفت:به 45 خودرو گرفتار در برف و کولاک در محورهای مواصلاتی این شهرستان امدادرسانی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت فروکش نمودن کولاک در منطقه، عملیات بازگشایی مسرهای مسدودشده با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت که امیدواریم تا عصر امروز این مسیرها بازگشایی شوند.

وی گفت: بجز راه های روستایی شهرستان که مسدود شده اند تردد در راه های اصلی و فرعی شهرستان در جریان بوده و گروه های امدادرسانی و راهداری آماده ارایه خدمات به مسافران هستند.

امیرانلوی همچنین از رانندگان خواست تا از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت، خودروی خود را به زنجیر چرخ و وسایل مورد نیاز سفرهای زمستانی تجهیز کنند.

وی افزود: سامانه 141 و شماره تلفن ‌های 04152622288 و 04152622129 و 04152626055 بهترین راه ارتباطی برای دریافت آخرین اطلاعات در زمینه راه ‌های مواصلاتی شهرستان است.

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.