| کد خبر: 159871 |

ضرورت بهره‌مندی از توانمندی‌های حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب فارس

علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس و معاونین این اداره کل از توانمندی‌ها ، ظرفیت‌ها و مشکلات و موانع موجود در ارتقای سطح خدمات حمل‌ونقل جاده‌ای کالا و مسافر جنوب استان فارس شامل شهرستان‌های لارستان ، گراش ، خنج، لامرد ، مهر و قیر و کارزین، طی سفری دوروزه بازدید کرد.

تین نیوز

علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس و معاونین این اداره کل از توانمندی‌ها ، ظرفیت‌ها و مشکلات و موانع موجود در ارتقای سطح خدمات حمل‌ونقل جاده‌ای کالا و مسافر جنوب استان فارس شامل شهرستان‌های لارستان ، گراش ، خنج، لامرد ، مهر و قیر و کارزین،  طی سفری دوروزه بازدید کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس سیاهپور در جلسه‌ای که به همین منظور در نمایندگی این اداره کل در شهرستان لارستان با حضور فعالان صنفی و مدیران شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای کالا ، مسافر و نفت‌کش‌های شهرستان‌های تحت پوشش برگزار شد ، با اشاره به جایگاه فعالیت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای کالا و مسافر در جنوب فارس گفت: 8شرکت حمل‌ونقل جاده‌ای کالا و 3 شرکت حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی در شهرستان‌های جنوب فارس مشغول فعالیت می‌باشند که سالانه بیش از سه  میلیون و 200 هزار تن کالا به مقاصد مختلف درون و برون استان جابجا می‌نمایند.

وی همچنین در خصوص فعالیت‌های حمل‌ونقل مسافر شهرستان‌های جنوب فارس گفت: 14شرکت مسافربری ، دو شعبه و 5 نمایندگی حمل‌ونقل مسافر به‌طور سالانه بالغ‌بر یک‌میلیون مسافر را به نقاط مختلف جابجا می‌نمایند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس با توجه به اهمیت فعالیت انجمن‌های صنفی به‌عنوان بازوهای اجرایی حمل‌ونقل جاده‌ای در شهرستان‌های استان در رفع دغدغه‌ها ، مشکلات و همچنین ظرفیت‌های موجود بر ضرورت همدلی و همکاری‌های هر چه بیشتر تشکل‌های صنفی با اداره کل و تعامل و نظارت هر چه بیشتر بر اهم فعالیت‌ها و خدمات حمل‌ونقل جاده‌ای کالا و مسافر استان تأکید کرد.

وی همچنین در ادامه با اشاره به این مطلب که شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای بایستی با پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌های منظم و مؤثر رو به‌سوی توانمندسازی روی‌آورند بر ضرورت کیفیت حمل ایمن و مطمئن کالا و مسافر از مبادی و مقاصد مختلف برون و درون استانی تأکید کرد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.