| کد خبر: 159844 |

مه غلیظ جاده‌های زنجان را فراگرفته است

رئیس مرکز راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: با توجه به بارش باران، مه غلیظ و کاهش دید افقی در جاده‌های استان زنجان حاکم است.

تین نیوز

رئیس مرکز راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: با توجه به بارش باران، مه غلیظ و کاهش دید افقی در جاده‌های استان زنجان حاکم است.

به گزارش تین‌نیوز، محمدامینی افزود: با توجه به بارش برف و باران، مه غلیظ و کاهش دید افقی در جاده‌های استان زنجان حاکم است.

وی اظهار کرد: با توجه به بارش برف در ارتفاعات و گردنه‌ای کوهستانی رانندگان برای تردد در این محورها تمهیدات ایمنی را مدنظر قرار داده و با دقت رانندگی کنند.

به گزارش مهر، رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان گفت: در  حال حاضر تردد وسایط نقلیه در تمام‌مسیرهای ارتباطی استان انجام می‌شود و لازم است رانندگان از سرعت غیر مطمئنه و سبقت‌های غیرمجاز خودداری و خودروهای خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

امینی از فعالیت ۲۸ راهدارخانه در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد:  ۵۰۰ نفر نیروی انسانی و ۲۳۳ دستگاه انواع ماشین‌آلات نظیر برف خور، برف‌روب، بلدوزر، لودر، گری در و شن‌پاش در طرح زمستانی و عملیات راهداری تجهیز شده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان بابیان اینکه رانندگان حتماً خودرو را به زنجیر چرخ و سیستم گرمایشی مجهز کرده و نسبت به معاینه فنی خودرو توجه کنند، گفت: به دلیل بارش برف سطح جاده‌ها لغزنده بوده و کنترل وسیله نقلیه بسیار سخت می‌شود، شهروندان زنجانی اگر قصد مسافرت داشته باشند می‌توانند با ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۲۴۱۱۴۱ از باز بودن راه‌ها باخبر شوند.

امینی ابراز کرد: همچنین مسافران می‌توانند از طریق تلفن گویای ۱۴۱ از وضعیت جاده‌ها باخبر شوند

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.