| کد خبر: 159670 |

◄ جزئیات محدودیت‌های جدید برای ناوگان فرسوده در «راهبران»

شماره 106 ماهنامه رهبران با مطالبی با عنوان الگوهای سنتی حمل‌ونقل جاده‌ای و راهداری در مسیر نوین و مدرن و هم چنین توضیحاتی در خصوص منع تردد ناوگان کهنه باری از سال اینده منتشر شد.

تین نیوز

بر اساس بخش‌نامه جدید سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از سال آینده محدودیت‌های قانونی برای ناوگان فرسوده حمل کالا اعمال خواهد شد به‌طوری‌که در سال 97 ضمن جلوگیری از صدور بارنامه برای کامیون‌های بالای 50 سال از تردد آن‌ها نیز ممانعت می‌شود.

به گزارش خبرنگار تین نیوز راهبران به‌عنوان ماهنامه داخلی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در شماره جدید خود با مطالبی با عنوان الگوهای سنتی حمل‌ونقل جاده‌ای و راهداری در مسیر نوین و مدرن، سرعت در بازسازی مناطق آسیب‌دیده زلزله کرمانشاه در اولویت کاری و هم‌چنین مطلبی تحت عنوان تولید خودروهای ایمن‌تر یکی از ارکان اصلی کاهش سوانح رانندگی در کشور به روی دکه رفت.

این ماهنامه در مطلبی با عنوان تردد ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای بالای 50 سال عمر ممنوع شد از قول داود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی آورده است: بر اساس بخش‌نامه جدید سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از سال آینده محدودیت‌های قانونی برای ناوگان فرسوده حمل کالا اعمال خواهد شد به‌طوری‌که در سال 97 ضمن جلوگیری از صدور بارنامه برای کامیون‌های بالای 50 سال از تردد آن‌ها نیز ممانعت می‌شود.

وی در این نوشتار نوسازی ناوگان حمل‌ونقل را به دو دلیل کاهش مصرف سوخت و ارتقای محیط ریست ضروری دانسته و گفته است: برای این منظور قراردادهایی با شرکت‌های خودروسازی برای نوسازی ناوگان منعقدشده است که در بخش ناوگان حمل‌ونقل مسافر از محل منابع داخلی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و برای ناوگان کالا نیز از محل ماده 12 قانون از سوی وزارت نفت بخشی از سود تسهیلات ناوگان تقبل می‌شود.

راهبران

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.