| کد خبر: 159207 |

ایران در غم از دست دادن 32 خدمتگذار دربایی عزادار شد

با نهایت تاسف و تاثر حادثه تلخ و دلخراش کشتی نفتکش سانچی در آبهای کشور چین که منجر به جان باختن شهادت گونه ٣٢ نفر از خدمه زحمتکش، صدیق و خدمتگزار هموطن کشورمان شد، ایران اسلامی و جامعه انسانی در سراسر گیتی را عزادار و سیاه پوش کرد.

تین نیوز

با نهایت تاسف و تاثر حادثه تلخ و دلخراش کشتی نفتکش سانچی در آبهای کشور چین  که منجر به جان باختن شهادت گونه ٣٢ نفر از خدمه زحمتکش، صدیق و خدمتگزار هموطن کشورمان شد، ایران  اسلامی  و جامعه انسانی در سراسر گیتی را عزادار و سیاه پوش  کرد.

دریا با تمام سخاوت و مهربانی‌هایش، انسانهای پاک سرشت  و تلاشگر ی را که دور از خانه و خانواده عاشقانه  برای خدمت به میهن   و به گردش در آوردن بخشی از چرخه اقتصاد کشور، انجام وظیفه و کسب روزی حلال  با هزاران آرزو عازم ماموریت بودند، بهانه‌ای شد تا حادثه ای بیافریند، تا  این خدمتگزاران، دنیا. خانواده و یاران و همکاران خود را ترک نموده و به رضای حق تعالی رضایت داده و دیار باقی را برای خود برگزینند.

رئیس، معاونان، مدیران و کارکنان سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای به همراه فعالان و دست اندرکاران بخش خصوصی همکار همچنین تشکل‌های صنفی حمل‌و‌نقل جاده‌ای در مرکز  و سراسر کشور،  در کنار تمامی مسئولان عالی‌رتبه کشوری و لشگری این مصیبت و حادثه غم‌انگیز را به ملت بزرگ و صبور کشورمان، خانواده‌های داغدار و عزادار و بویژه همکاران بخش حمل‌و‌نقل دریایی و وزارت نفت تسلیت و تعزیت عرض کرده، از درگاه خداوند قادر و مهربان، علو درجات و رحمت واسعه  برای آن عزیزان  آسمانی شده و صبر و حلم الهی برای بازماندگان آنها مسئلت می‌کند.

منبع: روابط عمومی سازمان راهداری
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.