| کد خبر: 158699 |

پاسخگوی مطالبات مردمی در حوزه راه و شهرسازی هستیم

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: به کلیه مطالبات به حق مردمی در شهرها و روستاها در حوزه راه و شهرسازی استان گلستان پاسخگو هستیم.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: به کلیه مطالبات به حق مردمی در شهرها و روستاها در حوزه راه و شهرسازی استان گلستان پاسخگو هستیم.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی استان در دیدار با نورمحمد تربتی‌نژاد نماینده مردم شریف شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: خوشبختانه بیش از ۹۷ درصد از جمعیت روستایی شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا آر راه مطلوب آسفالته برخوردار هستند که به دنبال تکمیل آن در این حوزه هستیم.

وی افزود: تعریض محور آق‌قلا-اینچه برون در فاز اول آن در محدوده سه‌راهی انبار الوم به طول ۱۰ کیلومتر از هفته دولت امسال شروع شده و در حال اجراست که با تکمیل آن شاهد کاهش تصادفات و ارتقاء ایمنی آن خواهیم بود.

محبوبی از دیگر پروژه‌های در دست اقدام حوزه حمل‌ونقل استان گلستان در شهرستان گرگان به تکمیل فاز اول و آغاز فاز دوم کمربندی گرگان و شروع راه‌آهن گرگان به کلاله اشاره کرد و افزود: طبق سیاست‌گذاری وزارت راه و شهرسازی در حال مذاکره با شرکت‌های سرمایه‌گذار خصوصی داخلی و خارجی با جدیت و حمایت مسئولین استانی هستیم.

تربتی‌نژاد نماینده مردم شریف گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن تأکید بر تسریع در اجرای پروژه‌های در دست اقدام استان گفت: بخشی از توسعه استان مربوط به توسعه زیرساخت‌های آن است و در این راستا وظایف راه و شهرسازی را دوچندان می‌کند.

وی بهسازی راه‌های روستایی را از مطالبات مردم حوزه انتخابیه ذکر کرد و ادامه داد: با کمک دیگر نمایندگان و ظرفیت‌های قانونی به دنبال افزایش اعتباری استان در حوزه‌های زیرساختی هستیم.


 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.