| کد خبر: 158692 |

برف راه ارتباطی ۱۰۰ روستای الیگودرز را مسدود کرد

فرماندار الیگودرز گفت: راه ارتباطی ۱۰۰ روستای شهرستان الیگودرز به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده است.

تین نیوز

فرماندار الیگودرز گفت: راه ارتباطی ۱۰۰ روستای شهرستان الیگودرز به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده است.

احسان جهانیان با بیان اینکه همه راه‌های اصلی شهرستان باز است و تردد انجام می‌شود افزود: راه ارتباطی 100 روستا با مراکز بخش و شهرستان به دلیل شدت بارش مسدود است که عملیات بازگشایی راه‌های روستایی در دست انجام است.

وی عنوان کرد: اکیپ‌های راهداری در منطقه  مستقرند و در حال بازگشایی راه‌های روستایی هستند.

فرماندار الیگودرز بیان کرد: این روستاها در بخش بشارت ذلقی و بخش زز و ماهرو قرار دارد که سعی می‌شود حداکثر تا دو روز آینده این راه‌ها بازگشایی شود.

جهانیان تصریح کرد: برخی روستاها حتی راه معمولی ندارد و افراد به‌صورت پیاده عبور می‌کنند ولی روستاهایی که جاده دارند زودتر بازگشایی می‌شوند.

تمامی راه‌های استان لرستان باز است

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان به بارش برف در برخی از نقاط استان اشاره کرد و گفت: تمامی راه‌های مواصلاتی اصلی و فرعی استان لرستان باز و تردد وسایل نقلیه در آن برقرار است.

حبیب جمشیدی در گفت‌وگو با تسنیم بیشترین بارش‌ها را مربوط به شهرستان‌های بروجرد و دلفان دانست و افزود: به مردم توصیه می‌شود ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری، در صورت تمایل به سفر زنجیر چرخ همراه داشته باشند.مجید گودرزی رئیس راهداری و حمل و نقل جادهای الیگودرز نیز با اشاره به فعالیت عوامل راهداری برای بازگشایی برخی از راه‌های روستایی عنوان کرد: بیشترین بارش برف در بخش بشارت، بربرود غربی، گردنه گله بادوش و گردنه شیخان بوده است.

وی با اشاره به اینکه گردنه شیخان بازگشایی شده است گفت: از شوال آباد به سمت سپید دشت جاده باز و تردد در آن برقرار است و گردنه فرسش نیز باز شده است.

بارش برف مدارس تمامی مقاطع

در شهرستان کوهرنگ را تعطیل کرد

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ گفت: با توجه به ادامه بارش برف در این شهرستان تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح دیروز تعطیل شد.

کوروش اکبری گفت: به دلیل برودت هوا و یخبندان و احتمال لغزنده بودن جاده‌ها، مدارس ابتدایی این شهرستان فقط تعطیل شدند اما با استمرار بارش‌ها مدارس تمامی مقاطع تحصیلی نوبت صبح دیروز تعطیل شد.

وی افزود:  به دلیل بارش سنگین برف تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح این شهرستان در روز گذشته تعطیل بود.همچنین به علت برودت هوا و لغزندگی سطح معابر، مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی شهرستان رزن در نوبت بعدازظهر دیروز تعطیل شد.

با وجود ریزش برف از نیمه شب جمعه در همدان بیشتر جاده‌های برون‌شهری و درون‌شهری این شهرستان باز است. 

 

منبع: روزنامه کیهان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.