| کد خبر: 158435 |

چهره های اصلاح طلب و اصولگرا در واکنش به وقایع اخیر:

ثبت سرعت غیرمجاز 12 درصد خودروها در جاده های آذربایجان شرقی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: بر اساس آخرین آمارهای ثبت شده در سامانه ترددشمار استان، طی 9 ماهه امسال 12 درصد از خودروها در جاده های استان با سرعت غیرمجاز تردد کرده اند.

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: بر اساس آخرین آمارهای ثبت شده در سامانه ترددشمار استان، طی 9 ماهه امسال 12 درصد از خودروها در جاده های استان با سرعت غیرمجاز تردد کرده اند.

به گزارش تین‌نیوز منوچهر سلیمان زاده، از تردد 175میلیون و 927 هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و افزود: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش 16 درصدی را نشان می دهد.

وی اظهار کرد: طبق اطلاعات دریافتی از تعداد 82 دستگاه ترددشمار آنلاین مستقر در جاده های استان، 23 درصد از این خودروها با فاصله طولی غیرمجاز نسبت به خودروی مقابل در حرکت بوده اند.

سلیمان زاده ادامه داد: بر همین اساس، 15 درصد خودروهای عبوری در جاده های آذربایجان شرقی مربوط به وسایل نقلیه سنگین و 85 درصد متعلق به خودروهای سبک بوده است.

وی، مدت زمان متوسط تردد ساعتی در استان را 324 دستگاه خودرو در ساعت و متوسط تردد ساعتی وسایل نقلیه سنگین را 50 دستگاه در هر ساعت اعلام کرد.

سلیمان زاده ادامه داد: سرعت متوسط تردد در جاده های آذربایجان شرقی بیش از 84 کیلومتر بر ساعت است که بالاترین میانگین سرعت متوسط کشوری بیش از 79 کیلومتر بر ساعت می باشد.

وی گفت: طی 9 ماهه امسال محورهای رفت و برگشت تبریز- ایلخچی، تبریز-صوفیان و ملکان-بناب به ترتیب دارای بیشترین تردد در جاده های مواصلاتی استان است.

سلیمان زاده افزود: شهریور ماه امسال با 30 میلیون و 101 هزار تردد و مرداد با 28 میلیون و 832 هزار به ترتیب پرترددترین ماه های امسال بوده اند.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.