| کد خبر: 158369 |

دیدار مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با رئیس پلیس راه استان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در دیدار با رییس پلیس راه استان بر ضرورت همکاری و هماهنگی بیشتر پلیس راه و این اداره کل برای کاهش تلفات ناشی از تصادفات تاکید کرد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در دیدار با رییس پلیس راه استان بر ضرورت همکاری و هماهنگی بیشتر پلیس راه و این اداره کل برای کاهش تلفات ناشی از تصادفات تاکید کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان، عباس شرفی در این دیدار با اشاره به آمار تلفات جاده ای در کشور اظهار کرد: یکی از مهم ترین کارها برای پایین آوردن آمار تلفات ناشی از تصادفات، بررسی علل اصلی سوانح رانندگی به صورت نقطه ای به ویژه در مکان هایی است که تصادف منجر به فوت دارند.

 وی با بیان این که جاده، وسیله نقلیه و انسان سه عامل تاثیرگذار در تصادفات جاده ای هستند، گفت: ایمن سازی و آشکارسازی تقاطع ها و مقطع های در حال تعریض و اصلاح می تواند نقش بسزایی در کاهش تلفات جاده ای داشته باشد.

 شرفی با تاکید بر این که کاهش تلفات ناشی از سوانح جاده ای نیازمند همکاری بیشتر پلیس راه و راهداری و حمل و نقل جاده ای است، تصریح کرد: در این راستا ضرورت دارد نشست هایی به صورت ماهیانه با موضوع بررسی کارشناسی محورهای حوزه استحفاظی، شناسایی نقاط پرتصادف و ارائه راهکار برای اصلاح این نقاط با حضور روسای پلیس راه و ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای در هر شهرستان برگزار شود.

 سرهنگ مرتضی چغلوند رییس پلیس راه استان لرستان هم در این دیدار گفت: آشکارسازی نقاط پرتصادف تا قبل از اصلاح کارشناسی این نقاط، حداقل کار ممکن برای جلوگیری از تصادفات منجر به فوت است.

 وی افزود: با توجه به این که بیشترین شدت و حجم تصادفات منجر به فوت در محورهای اصلی و شریانی رخ می دهد، دستگاه های ذیربط در حوزه ایمنی راه باید اولویت خود را بر اصلاح این محورها متمرکز سازند. 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.