| کد خبر: 158325 |

30 کیلومتر دیگراز محور بجنورد-جنگل گلستان امسال به بهره برداری می رسد

مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان شمالی گفت: در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی، 30 کیلومتر دیگر از محور بجنورد-جنگل گلستان امسال به بهره برداری می رسد.

تین نیوز

یزدان عنبری اظهار کرد: شهریورماه امسال با پیگیری های استاندار، 980 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل باند دوم جاده بجنورد به جنگل گلستان اختصاص یافت که از این رقم تا کنون 510 میلیارد ریال ابلاغ شده است.

به گزارش تین نیوز، وی با بیان اینکه این میزان اعتبار در دیدار استاندار با رئیس سازمان برنامه و بودجه اختصاص یافته است افزود: تا کنون 80 میلیارد ریال از اعتبارات پروژه مزبور تخصیص یافته و 430 میلیارد ریال نیز به صورت اسناد خزانه ابلاغ شده است.

وی گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز به منظور تسریع در بهره برداری از این پروژه و با وجود اینکه در این پروژه مسئولیتی ندارد، از منابع استانی خود پنج میلیارد ریال اعتبار برای خرید و اجرای 6 کیلومتر گاردریل در این محور اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: این گاردریل ها در 2 طرف مسیر چهار کیلومتری مملجه تا روستای تاتار نصب می شود.

وی با تاکید بر اینکه سرعت بخشیدن به اجرای پروژه راهسازی بجنورد - جنگل گلستان مورد توجه مسئولان ارشد استان بوده و پیگیری های بسیار زیادی توسط استاندار و معاون عمرانی استاندار در این باره انجام شده است از انتشار برخی مطالب در باره در برخی رسانه ها این محور انتقاد کرد.

عنبری گفت: پروژه راهسازی بجنورد - جنگل گلستان به طول 143 کیلومتر در سال 85 آغاز شد و از زمان آغاز این پروژه راهسازی تا پایان سال 92، تنها 15 کیلومتر از این مسیر به صورت چهار خطه زیر بار ترافیکی رفته بود اما در چند سال گذشته 40 کیلومتر به صورت چهار خطه به بهره برداری رسیده است.

طرح راهسازی بجنورد- جنگل گلستان بخشی از پروژه ملی است که با محوریت طرح کلی بزرگراه بهشهر-گرگان-آزادشهر-بجنورد-شیروان – قوچان اجرایی شده است که شامل چهار استان مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی است.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.