| کد خبر: 157115 |

همزمان با سراسر کشور صوت گرفت؛

آماده باش 111 راهدار در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

رئیس اداره ایمنی و ترافیک و حریم راه‌ها اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان از آماده باش 111 راهدار و اکیپ‌های این اداره کل در محورهای جنوب استان خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره ایمنی و ترافیک و حریم راه‌ها اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان از آماده باش 111 راهدار و اکیپ‌های این اداره کل در محورهای جنوب استان خبر داد.

محمدرضا دشتی‌زاده اظهار داشت: 20 آذر ماه جاری همزمان با سراسر کشور مانور راهداری زمستانی توسط وزارت راه و ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ادارات کل راه و شهرسازی با همکاری پلیس راه، هلال احمر، آتش نشانی و اورژانس در جنوب استان برگزار شد.

همچنین رئیس اداره ایمنی و ترافیک و حریم راه‌ها اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد: تعداد پرسنل فعال در راهداری زمستانی جنوب استان 111 نفر می‌باشد و 12 باب راهدار‌خانه ثابت و یا پایگاه نیز برای راهداری زمستانی در جنوب استان فعال شدند.

دشتی زاده افزود: تعداد 72 دستگاه ماشین آلات، یک باب انبار شن و نمک ، 5 عدد سوله ماشین آلات و‌۱۰ اکیپ فعال نیز در جنوب استان فعال شدند و 9 گشت فعال در راه ها حضور دارند و طول راه‌های تحت پوشش برف روبی نیز 100 کیلومتر می‌باشد.

وی در ادامه به خبرگزاری فارس گفت: 8 دستگاه بولدوزر ،۲۰ دستگاه کامیون،۱۲ دستگاه گریدر و 10 دستگاه لودر و 22 دستگاه ماشین سبک کمک دار تعداد ماشین آلات مستقر در پایگاه های راهداری زمستانی جنوب استان می‌باشد.

دشتی‌زاده خاطرنشان کرد: اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان با توجه به انجام این مانور آمادگی خود جهت ایمنی مسافران در ایام روزهای سخت زمستان را اعلام می‌دارد.

 

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.