| کد خبر: 157039 |

مبنای کار در راهداری همدلی و هماهنگی برای خدمت رسانی مطلوب به مردم است

عباس شرفی در اولین جلسه با معاونان و روسای ادارات تابعه و شهرستانهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان بر ضرورت همکاری، همدلی و هماهنگی در امور تاکید کرد.

تین نیوز

 عباس شرفی در اولین جلسه با معاونان و روسای ادارات تابعه و شهرستانهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان بر ضرورت همکاری، همدلی و هماهنگی در امور تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در این جلسه که با محوریت راهداری زمستانی و بیان مشکلات شهرستانها در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، گفت: در حال حاضر اولویت کار در راهداری و حمل و نقل جاده ای، مدیریت راه ها و راهداری زمستانی است اما این شرایط به هیچ‌ وجه نباید ما را از برنامه ریزی در حوزه وسیع و اساسی حمل و نقل باز دارد.

وی با بیان اینکه مبنای کار در راهداری و حمل و نقل جاده ای، همدلی و هماهنگی برای خدمت رسانی مطلوب به مردم است، گفت: با توجه به اینکه برخی شهرستانهای استان سردسیر و دارای گردنه های برف گیر هستند و در مواردی تجهیزات ادارات شهرستانی جوابگوی مدیریت بحران نیست نیاز است در چنین شرایطی نیروهای ستاد به عنوان پشتیبان همکاران را یاری کنند.

شرفی خواستار هم افزایی برای تعریف ساز و کاری جدید در بحث خرید خدمات در رابطه با راهداری زمستانی شد و نسبت به پیگیری مطالبات و رفع موانع و مشکلات ادارات شهرستانی قول مساعد داد.

پیش از سخنان مهندس شرفی، معاونین اداره کل و روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای یازده شهرستان استان به معرفی حوزه محل خدمت و بیان مشکلات، موانع و راهکارهای لازم برای بهبود امور پرداختند که از عمده آن می توان به کمبود منابع مالی، مطالبات معوق پیمانکاران بخش خصوصی، ضرورت به روز رسانی ساختمان های اداری؛ راهدارخانه ها و ماشین آلات، لزوم تامین نمک و شن مورد نیاز، تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام، ضرورت اجرای روکش آسفالت در برخی محورهای شریانی، لزوم ارزیابی توان پیمانکاران و استفاده از ظرفیت پیمانکاران توانمند، ساماندهی نیروهای حجمی، تامین قیر، تامین علائم و تابلوهای ایمنی برای محورها و ... اشاره کرد.

 

منبع: خبرگزاری خبر انلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.