| کد خبر: 157032 |

مراحل اولیه ایجاد پایانه مرزی اینچه‌برون سرعت گرفت

با حضور مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان ها سازمان راهداری طرح جامع پایانه مرزی اینچه برون مورد بررسی قرار گرفت. این جلسه که در آن شرکت مشاور پروژه نیز حضور داشت موجب جلو افتادن اجرای این پروژه مهم ترانزیتی شد.

تین نیوز

با حضور مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان ها سازمان راهداری طرح جامع پایانه مرزی اینچه برون مورد بررسی قرار گرفت. این جلسه که در آن شرکت مشاور پروژه نیز حضور داشت موجب جلو افتادن اجرای این پروژه مهم ترانزیتی شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان، پراکندگی‌های ناهماهنگ و ناهمگون میان سازه‌ها و فرآیندهای موجود در پایانه مرزی اینچه برون؛ مسئولان و مقامات ارشد و دستگاه‌های اجرایی مرتبط استان و کشور را بر آن داشت تا با اجرای طرحی جامع، به کنترل واقعی، نظارت مؤثر، قانونمند و هدفمند در عبور و مرور مسافرین و ناوگان جاده‌ای استان در این منطقه دست یابند.

مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان در حاشیه بازدید مسئولان ارشد سازمان متبوع،گفت: طرح جامع پایانه مرزی هم‌اکنون مراحل مطالعات مشاوره‌ای خود را می‌گذراند و پس از تصویب شورای ساماندهی مبادی رسمی زمینی کشور به اجرا درخواهد آمد.

بازدید از مراحل ساخت پاسگاه پلیس‌راه جنگل گلستان

مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور و همراهان، در این سفر یک‌روزه خود به استان گلستان، بازدیدی  از مراحل ساخت پاسگاه پلیس‌راه جنگل گلستان (لوه) داشتند.

به گفته میقانی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان، این اداره کل با مشارکت پلیس‌راه و سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط گلستان، احداث ۳ پاسگاه جدید را در محورهای ارتباطی استان همچون محور جنگل گلستان، محور گنبد به اینچه برون و محور گرگان به علی‌آباد کتول در دست اجرا دارد تا کنترل و نظارت‌های عملیاتی پلیس‌راه در محورهای مواصلاتی استان؛ دقیق‌تر، هماهنگ‌تر و بیشتر شود.

میقانی ادامه داد: در احداث این پاسگاه‌های پلیس‌راه که در چارت عملیاتی پلیس‌راه استان دیده شده، اولویت با ساخت پاسگاه در محور جنگل گلستان است که هم‌اکنون با سرعت قابل قبولی در حال اجرا است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.