| کد خبر: 156996 |

انسداد جاده سیرجان-حاجی‌آباد در اثر ریزش کوه

ریزش کوه موجب انسداد جاده سیرجان–حاجی آباد در کیلومتر ۵۲ تا ۶۰ شد.

تین نیوز

ریزش کوه موجب انسداد جاده سیرجان–حاجی‌آباد در کیلومتر ۵۲ تا ۶۰ شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، داریوش باقرجوان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: کیلومتر ۵۲ تا ۶۰جاده سیرجان-حاجی‌آباد به‌صورت ۲۴ ساعته جهت انجام عملیات خاک‌برداری و بازگشایی بسته هست.

همچنین باقرجوان افزود: به علت ریزش شدید کوه، حجم بالای عملیات خاک‌برداری و برآورد ۲.۵میلیون مترمکعب خاک‌برداری و احتمال انفجار جهت پیشگیری از وقوع خطرات احتمالی و حفظ جان هم‌وطنانی که از این مسیر تردد می‌کنند با تراشه‌برداری و سبک‌سازی ایمن‌سازی شود ، عملیات ریزش برداری ترانشه کیلومتر ۵۲ تا ۶۰ محور سیرجان – حاجی‌آباد از اول آبان ماه تا پایان عملیات  مسدود خواهد بود و به‌صورت ۲۴ساعته انجام می‌شود و مسیر محور جایگزین  بزرگراه حاجی‌آباد -  سیرجان ترافیک به‌صورت دوطرفه عبور است.

وی اظهار داشت: با توجه به دستور استاندار محترم دکتر همتی و تلاش شبانه‌روزی عوامل راهداری و نیروهای پلیس‌راه  برای حفظ جان هم‌وطنان گرامی عملیات ریزش ترانشه و خاک‌برداری با سرعت در حال انجام است.

باقرجوان خاطرنشان کرد: درحال حاضر در ساعات پرتردد  با حضور شبانه‌روزی عوامل راهداری و نیروهای پلیس‌راه استان ترافیک به‌صورت روان  با سرعت کند در این محور برقرار است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.