| کد خبر: 156871 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان:

ریزش کوه علت انسداد بزرگراه حاجی آباد/پایان بهمن بازگشایی می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: ریزش کوه و انسداد جاده سیرجان – حاجی آباد کیلومتر 52 تا 60 را مسدود کرده است.

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: ریزش کوه و انسداد جاده سیرجان – حاجی آباد کیلومتر 52 تا 60 را مسدود کرده است.

داریوش باقرجوان در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد علت انسداد بزرگراه سیرجان - حاجی آباد بیان داشت: کیلومتر 52 تا 60 جاده سیرجان- حاجی آباد به صورت 24 ساعته از30 مهرماه به جهت انجام عملیات بازگشایی بسته شد و پیش بینی می شود تا پایان بهمن ماه این عملیات به طول بیانجامد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای هرمزگان افزود: به علت ریزش شدید کوه، حجم بالای عملیات و برآورد ۲.۵میلیون متر مکعب خاکبرداری و احتمال انفجار جهت پیشگیری از وقوع خطرات احتمالی و حفظ جان هموطنانی که از این مسیر تردد می‌کنند با ترانشه‌برداری و سبک‌سازی ایمن‌سازی شود ، عملیات ریزش برداری ترانشه کیلومتر 52 تا 60 محور سیرجان - حاجی آباد از اول آبان ماه به مدت 4 ماه مسدود خواهد بود.

باقر جوان افزود: عملیات ترانشه برداری و ایمن سازی مسیر به صورت 24 ساعته انجام می شود و مسیر محور جایگزین بزرگراه حاجی آباد - سیرجان ترافیک به صورت دو طرفه عبور است.

وی اظهارداشت: با توجه به دستور استاندار محترم دکتر همتی و تلاش شبانه روزی عوامل راهداری برای حفظ جان هموطنان گرامی عملیات ریزش ترانشه و خاکبرداری با سرعت در حال انجام است.

باقرجوان خاطرنشان کرد: درحال حاضر با حضور عوامل راهداری و نیروهای پلیس راه استان ترافیک به صورت روان در این محور برقرار است.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.