| کد خبر: 156678 |

◄ هدف طرح شبکه سیر، برندسازی است

طرح شبکه سیر با هدف برندسازی در سطح کشور به اجرا درآمده که تعداد ۹۷ شرکت و شعبه اتوبوسی در استان فارس مشمول این طرح‌شده‌اند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس گفت: طرح شبکه سیر با هدف برندسازی در سطح کشور به اجرا درآمده که تعداد ۹۷ شرکت و شعبه اتوبوسی در استان فارس مشمول این طرح‌شده‌اند.

علیرضا سیاه‌پور گفت: از این تعداد ۸۳ درصد به‌طور کامل و ۱۷ درصد در حال انطباق هستند که پیش‌بینی می‌گردد تا پایان آذرماه تمام نواقص مرتفع شود.

او افزود: با حذف برخی موانع دست‌وپا گیر فازهای قبلی به نحو قابل‌ ملاحظه‌ای تسهیل و تسریع می‌شوند تا این طرح بتواند در ادامه با سهولت بیشتری برای شرکت‌های حمل‌ونقل به اجرا درآید که با این اقدام شرکت‌های مسافربری اتوبوسی در کل کشور به‌منظور سرویس‌دهی به مقاصد خود باید یا دارای نمایندگی طرف قرارداد در مقصد باشند که این نمایندگی صرفاً می‌تواند با نام و تابلو شرکت اصلی به فعالیت بپردازد و یا باید شعبه‌ای در مقصد دایر کنند که شعبه نیز همنام و زیرمجموعه شرکت اصلی خواهد بود.

وی تصریح کرد: شبکه سیر به مسافران و شرکت‌های مسافری فعال مجاز به انتخاب برند خود در تمام کشور هستند و همچنین رقابت ایجادشده در شبکه سیر هر برند، در بهبود کیفیت خدمات و همسان‌سازی آن در سطح کشور نقش بسزایی را ایفا می‌کند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس سیاه‌پور تأکید کرد: همچنین عدم توانایی شرکت‌ها در ورود به شبکه سیر و انطباق خود با استانداردهای آن به‌منزله عدم فعالیت و حذف شرکت از سیستم حمل‌ونقل مسافر محسوب شده که امید است در این راستا شاهد تشکیل شرکت‌های توانمند در عرصه خدمات مسافری باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارسبا تأکید کرد: ارائه خدمات مطلوب به مردم اولویت اصلی حوزه حمل‌ونقل است و فعالیت‌ها و سیاست‌گذاری‌ها به‌گونه‌ای است تا مسافر احساس امنیت در دریافت خدمات مطلوب کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.