| کد خبر: 156656 |

جابجایی بیش از سه میلیون مسافر در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از جابجایی سه میلیون و 443 هزار و 121 نفر مسافر در استان چهارمحال و بختیاری طی هشت ماهه سال جاری خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از جابجایی سه میلیون و 443 هزار و 121 نفر مسافر در استان چهارمحال و بختیاری طی هشت ماهه سال جاری خبر داد.

احمد جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری- اظهار کرد: طبق آمار موجود در هشت ماهه سال جاری سه میلیون و 443 هزار و 121 نفر مسافر در استان با وسایل نقلیه عمومی جابجا شدند.

وی افزود: بر اساس صورت وضعیت های صادر شده در مدت مشابه سال گذشته نیز سه میلیون 607 هزار و 677 مسافر در استان توسط ناوگان عمومی جابجا شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به مقایسه آمار ارائه شده، تصریح کرد: در سال جاری شاهد کاهش 6.4 درصدی در تعداد مسافران استفاده کننده از وسایل نقلیه عمومی بوده‌ایم.

جمشیدی عنوان کرد: تعداد رانندگان حرفه‌ای فعال استان پنج هزار و 94 نفر است که همگی دارای شرایط رانندگی با وسایط نقلیه عمومی و دارای هوشمندی رانندگی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خاطرنشان کرد: با توجه به عدم وجود ریل و کشتی، حمل و نقل کالا و مسافر این استان از طریق ناوگان جاده‌ای انجام می‌شود و تعداد محدودی مسافر از طریق ناوگان هوایی جابجا می‌شوند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.