| کد خبر: 156326 |

در استان مرکزی آغاز شد:

آغاز عملیات اجرایی فاز دوم حذف نقطه پرحادثه سه‌راهی آوه در استان مرکزی

عملیات اجرایی فاز دوم زیرگذر سه‌راهی آوه از نقاط پرحادثه استان مرکزی با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان از سوی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی آغاز شد.

تین نیوز

 

عملیات اجرایی فاز دوم زیرگذر سه‌راهی آوه از نقاط پرحادثه استان مرکزی با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان از سوی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی آغاز شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی، علی زندی فر مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: سه‌راهی آوه یکی از ۳۲ نقاط پرحادثه استان است که علاوه بر غیراستاندارد بودن این تقاطع؛ ترافیک سنگین محور قدیم ساوه-سلفچگان نیز بر خطرات این تقاطع افزوده است.

زندی فر با بیان اینکه توجه به مشکلات این تقاطع، اصلاح این سه‌راهی در ابتدای مرداد امسال در دستور کار قرار گرفت افزود: در ابتدای سال ۹۶  فاز اول این پروژه با خرید باکس‌های بتنی به عرض ۵/۸ متر و ارتفاع ۵ متر به تعداد ۱۶ عدد و عملیات جاگذاری باکس‌های بتنی پیش‌ساخته با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان و عملیات عمرانی در سطح محور اصلی ساوه –سلفچگان با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان و خاک‌برداری بالغ بر ۳۰۰۰ مترمکعب به پایان رسید.

وی با اشاره به اجرای  فاز دوم تقاطع زیرگذر سه‌راهی آوه گفت: فاز دوم این پروژه با گودبرداری رمپ ضلع شرقی زیرگذر با حجم خاک متراکم و فشرده به میزان چهار هزار مترمکعب شروع و گودبرداری رمپ ضلع غربی نیز اکنون کار ادامه دارد.

زندی فر با تأکید بر کمبود تخصیص اعتبار محل پروژه و وجود چند معارض محلی که درصدد رفع آن هستیم  گفت: فاز دوم با ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار انجام می‌شود و دسترسی به دوربرگردان ایمن، تسهیل در رفت و آمد ساکنان آوه، ارتقای ضریب ایمنی و کاهش تصادفات در ترافیک عبور ساوه به قم و سلفچگان از مزایای اصلاح این نقطه پرحادثه است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.