| کد خبر: 156008 |

بازدید مشترک از آخرین وضعیت پروژه احداث پایانه جدید شرق

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق به همراه مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران، طی بازدیدی مشترک، در جریان آخرین وضعیت اجرایی این طرح قرار گرفتند.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق به همراه مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران، طی بازدیدی مشترک، در جریان آخرین وضعیت اجرایی این طرح قرار گرفتند.

به گزارش مهر، ناصر وهاب زادگان مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق در حاشیه این بازدید میدانی، پایانه جدید شرق را بستری برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان و توجه بیشتر به ملاحظات زیست محیطی دانست و ابراز امیدواری کرد روند تکمیل این پروژه متعاقب رفع موانع مالی و اجرایی تسریع شود.

مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران نیز در این بازدید، پایانه جدید شرق پایتخت را یک مرکز مهم ترانزیتی با تاثیرات فرامنطقه ای و حتی ملی دانست.

 امیرحسین صدیقی با بیان آنکه پایانه جدید شرق دسترسی های متعددی به شبکه معابر بزرگراهی دارد، بهره برداری از این پروژه را زمینه ساز کاهش بار ترافیک خیابان دماوند و سایر معابر مرتبط با ترمینال شرق دانست و یادآور شد دسترسی های بزرگراهی پایانه جدید، این مرکز را به پروژه ای در سطح ملی تبدیل می سازد.

پایانه جدید شرق با زیربنایی حدود ۲۰۰ هزار متر مربع و در زمینی به وسعت ۳۰ هکتار، در ابتدای جاده دماوند در حال احداث است. سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران مجری این پروژه عظیم است. پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث پایانه جدید شرق به مرز ۹۵ درصد رسیده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.