| کد خبر: 155869 |

در خراسان شمالی برگزار شد:

مراسم یادبود قربانیان سوانح جاده‌ای در روستای چمن بید خراسان شمالی برگزار شد

همزمان با آغاز سالروز جهانی یادبود قربانیان سوانح جاده‌ای، آئینی در مدرسه شهید طاهری روستای چمن بید خراسان شمالی برگزار شد.

تین نیوز

همزمان با آغاز سالروز جهانی یادبود قربانیان سوانح جاده‌ای، آئینی در مدرسه شهید طاهری روستای چمن بید خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان شمالی، علی‌اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: مدرسه شهید طاهری روستای چمن بید یکی از مدارسی است که در حاشیه جاده محور بجنورد- جنگل گلستان واقع شده که دانش آموزان برای رفتن به مدرسه ناگزیر از تردد عرضی از جاده هستند.

بدیعی مقدم اظهار کرد: به مناسبت سالروز جهانی یادبود قربانیان سوانح جاده‌ای، محوربجنورد-جنگل گلستان به عنوان محور بدون حادثه انتخاب شده که بر این اساس تلاش شده است تا برای کاهش سوانح جاده‌ای، دانش آموزان با مسائل ترافیکی و ایمنی و عبور عرضی از جاده آشنا شوند.

وی بیان کرد: مسابقه نقاشی با موضوع ترافیک و ایمنی نیز در این مدرسه برگزار شد که به پنج نفر از دانش آموزان هدایایی اهدا شد. همچنین در این مراسم اقلام آموزشی و ایمنی و کاورهای شبرنگ در بین دانش آموزان توزیع شد.

شایان ذکر است در این مراسم مدیر آموزش و پروش شهرستان مانه و سملقان، رئیس پلیس‌راه چمن بید، معاون حمل‌ونقل و معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده استان و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.