| کد خبر: 155790 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:

کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای با تمامی امکانات در خدمت زلزله زدگان

​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از امدادرسانی همه جانبه این ارگان به زلزله زدگان استان خبر داد.

تین نیوز

​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از امدادرسانی همه جانبه این ارگان به زلزله زدگان  استان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، مهندس بهمن خسروانی گفت:درپی وقوع مصیبت زلزله اخیر و جان باختن شمار زیادی از هم استانی های عزیز، عوامل این اداره کل با تمامی امکانات به یاری زلزله زدگان شتافتند.

 وی افزود: علاوه بر اقدامات بازگشایی راه ها که از همان ساعات اولیه در اثر زمین لرزه با ریزش کوه ها مسدود شده بودند،کمک رسانی هایی نظیر: اعزام نیروهای انسانی و ماشین آلات،کمک های نقدی و ارسال آب آشامیدنی،خوراک و سایر وسایل مورد نیاز توسط  این اداره کل صورت گرفته است.

خسروانی تصریح کرد : کمک رسانی شامل ارسال 210 دستگاه ماشین آلات بولدوزر، لودر، گریدر،تانکر سوخت و آب،مایلر، بیل مکانیکی،کامیونت،کمپرسی، جرثقال و سواری که بعضا" حامل چادر، پتو و آب آشامیدنی از مبدأ بوده اند،جهت کمک در آواربرداری،بازگشایی راه ها و یاری رساندن به ارگان های امدادرسان نظیر: هلال احمر، همچنین اعزام حدود 400 نفر نیروی انسانی ازکلیه ادارات تابعه در شهرستان های این استان به مناطق تخریب شده و محورها به ویژه شهرستان های سرپل ذهاب،ثلاث باباجانی،گیلانغرب، قصر شیرین، ازگله و پاطاق بوده است.

وی در خصوص عملیات بازگشایی راه ها اظهار داشت: تمامی راه های مسدود شده مانند مسیرهای قصر شیرین به ریخک، قصر به قره بلاغ، بزمیرآباد،پاوه به باینگان، پاوه به مریوان، دوآب شیخ صله و باینگان به مرخیل در همان ساعات اولیه وقوع زلزله بازگشایی شده و راهداران همچنان مشغول ریزش برداری گردنه پاطاق می باشند که  انتظار می رود تا فردا عملیات به اتمام برسد.

خسروانی افزود: بخشی از کمک های این مجموعه با بکارگیری نیروهای انسانی و ماشین آلات صرف آواربرداری در روستاهای گهواره، بیامه، برشیای خوبیار، زرده ، بروند، ده جامی ریجاب شده است.

وی همچنین از اعزام 10 سرویس تانکر آب آشامیدنی به نقاط خسارت دیده به ویژه شهرستان سرپل ذهاب و اکیپی جهت حمل کمک های شخصی و نوع دوستانه کارکنان این مجموعه بالغ بر 300 میلیون ریال وجه نقدی،آب،کنسروهای غذایی و سایر مایحتاج اولیه و استقرار یک دستگاه نانوایی سیار با تجهیزات پخت نان گرم در روزهای اخیر توسط این مجموعه خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خاتمه ضمن اشاره به تجهیز نمودن راهدارخانه ها و مهمانسراهای این اداره کل در سراسر استان اظهار داشت: کلیه نیروها به ویژه راهداران درحال آماده باش کامل بسر می برند و راهدارخانه های سراسر استان مهیای خدمات دهی به آوارگان و مصیبت زدگان هستند،گفتنی است درحال حاضر حدود30-40 نفر از زلزله زدگان در راهدارخانه و نمازخانه سرمیل اسکان یافته اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.