| کد خبر: 155510 |

19 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مرکزی گفت: 19 دستگاه کامیون و انواع ماشین آلات سنگین از این استان به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.

تین نیوز

 مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مرکزی گفت: 19 دستگاه کامیون و انواع ماشین آلات سنگین از این استان به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.

علی زندی فر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در پی وقوع زلزله هفت و سه دهم ریشتری یکشنبه شب در مناطق غرب کشور، در همان ساعت های نخست چهار دستگاه کامیون برای اعزام اقلام مورد نیاز زلزله زدگان در اختیار هلال احمر استان مرکزی قرار گرفت.

وی ادامه داد: علاوه بر آن تا کنون هفت دستگاه کامیون نیز از شهرستان های استان برای حمل کالاهایی پتو و اقلام مورد نیاز، یک دستگاه لودر برای خاکبرداری و یک دستگاه کمرشکن برای جابه جایی ماشین آلات سنگین از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی به مناطق غرب کشور فرستاده شد.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مرکزی خاطر نشان کرد: در این مدت همچنین 6 امداد خودرو برای ارسال کمک های انسان دوستانه و مشارکت در آواربرداری و بهسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه به این مناطق اعزام شده است.

لزله 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه رخ داد که بر اساس اعلام مسئولان تا کنون 437 کشته و 10 هزار و 179 مصدوم در استان داشته است.

این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده و طبق برآورد اولیه 31 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده است.

 

 

منبع: ایر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.