| کد خبر: 155404 |

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان:

70 نقطه پرتصادف در استان همدان شناسایی شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از فعالیت 35 راهدارخانه زمستانی در جاده‌های همدان خبر داد و گفت: 70 نقطه پرتصادف در استان همدان شناسایی شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از فعالیت 35 راهدارخانه زمستانی در جاده‌های همدان خبر داد و گفت: 70 نقطه پرتصادف در استان همدان شناسایی شد.

محمد رودباری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به طرح راهداری زمستانی، این اداره کل نسبت به آماده‌سازی راهدارخانه‌ها به منظور خدمت به مسافران و استفاده‌کنندگان اقدام به استقرار اکیپ‌ها کرده است.

وی بیان کرد: این اقدامات شامل استقرار اکیپ‌های برف‌روب و نمک‌پاش در 35 پایگاه بین‌راهی (17 باب راهدارخانه ثابت، 8 باب راهدارخانه مرکز اداره و 10 باب نیز به شکل قرارداد اجاره) با 539 نفر پرسنل و کادری مجرب با بهره‌گیری از انواع ماشین‌آلات برف‌روب و دیگر تجهیزات است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان عنوان کرد: در حوزه ماشین‌آلات نیز تعداد 289 دستگاه خودروی راهداری در راهدارخانه‌های استان آماده استقرار است که از این تعداد 205 دستگاه ماشین‌آلات برف‌روبی سنگین و نیمه سنگین، 60 دستگاه خودروی پشتیبانی و24 دستگاه گریدر و تراکتور اجاره‌ای برای کمک به طرح برف‌روبی پیش بینی شده است.

رودباری ابراز امیدواری کرد تا با بهره‌گیری از همه پرسنل راهداری و پشتیبانی و هماهنگی‌های انجام شده و حفظ تعامل با دیگر عوامل از جمله فرماندهی پلیس‌راه استان، هلال‌احمر، اورژانس و نیز مدیریت بحران زمستانی کاملاً ایمن را پشت سر بگذاریم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان در بخش دیگری از سخنان خود به جابه‌جایی 28 هزار زائر حسینی توسط ناوگان‌های عمومی این استان اشاره کرد و افزود: این تعداد زائر حسینی از مهران به همدان و از همدان به مرز مهران جابجا شد.

رودباری اعلام کرد: 866 دستگاه از ناوگان حمل‌ونقل عمومی شامل 745 دستگاه اتوبوس،102 دستگاه مینی‌بوس و سه ون و میدل‌باس و 16 دستگاه سواری کرایه، زائران حسینی را جا‌به‌جا کردند.

وی همچنین از شناسایی 70 نقطه پرتصادف در استان خبر داد و اظهار داشت: نقاط پرتصادف بر اساس مطالعات آماری انجام شده و پس از بازدید میدانی، کمیسیونی متشکل از افراد صاحب نظر و مسئول و با توجه به شاخص‌های محول شده توسط سازمان شناسایی می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: در مجموع در استان همدان 106 نقطه دارای تصادف شناسایی شده است که در این میان 70 نقطه پرتصادف و 36 نقطه هم دارای تصادف هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.